Forum-svar oprettet


user-590836
Abonnent

    Jeg er klar over, at Defender i sig selv ikke er et antivirusprogram, men jeg har læst et sted, at der er integreret et antivirusprogram i Windows 8, så mit spørgsmål er igen: Er der fuld antivirus integreret i Windows 8?

    Med venlig hilsen


    user-590836
    Abonnent

      Tak for svaret, men hvis antivirus er integreret i Windows 8, synes jeg , det er mærkeligt at man skal bruge et andet program i stedet for!?

      Er der fuld antivirus i Windows 8?

       

      Med venlig hilsen


      user-590836
      Abonnent

        Tak for forsøg på hjælp. Jeg kan desværre af en eller anden grund ikke komme ind på Secunias forum. Når jeg forsøger, kommer der en meddelelse, der siger: “Unable to locate an appropriate web browser for the requested URL.” Når jeg klikker på “OK,” kommer den næste meddelelse: “An error occurred while attempting to open the specified Url.” Jeg har sat Firefox som standardbrowswer, så hvordan løses dette problem?

        Jeg har lige fra anden side fået at vide, at jeg skal downloade Servicepack 3 til programmet, så skulle problemet med opdatering løse sig. Det prøver jeg.

        Med venlig hilsen

         


        user-590836
        Abonnent

          Systemgendannelse var løsningen!

          Med venlig hilsen


          user-590836
          Abonnent

            På CD-en, der fulgte med “Komputer for alle nr. 4,” ligger “DriverMax.” Dette program har jeg brugt til at finde drivere med, så det er måske også løsningen for dig?

            Med venlig hilsen


            user-590836
            Abonnent

              Det vigtigste ikon for mig er “Papirkurv-ikonet,” og det er, som jeg skriver, vinget af i “Indstillinger for skrivebordsikoner.”

              Det lille 2-tal efter navnet ved ikonet viser, så vidt jeg ved, at der er et ikon i forvejen, men jeg kan bare ikke se, hvor det skulle være.

              Jeg kommer til at tænke på, om systemgendannelse er løsningen?

              Med venlig hilsen


              user-590836
              Abonnent

                Tak for forsøg på at hjælpe.

                Jeg har installeret “FileMenu Tools,” men vil vente med at forsøge mig med det. Problemet har nemlig vist sig ikke at være så stort, hvis jeg åbner “Stifinder” via “Start” i stedet for ved hjælp af “Windowstasten” + “e.”

                Med venlig hilsen


                user-590836
                Abonnent

                  Tak for forsøg på hjælp.

                  Jeg har kigget efter filtype, men har ikke kunnet finde frem til den.

                  Jeg er så gået ind i “Angiv dine standardprogrammer” i “Kontrolpanel,” har markeret “Internet Explorer” og har klikket på “Benyt dette program som standard.” Det har virket, jeg ved bare ikke hvorfor!

                  Jeg lukker spørgsmålet nu, da ovenstående tilsyneladende virker.

                  Med venlig hilsen


                  user-590836
                  Abonnent

                    Tak for forsøg på at hjælpe mig, men ovennævnte tips har desværre ikke hjulpet.


                    user-590836
                    Abonnent

                      Programmet er af sig selv begyndt at virke “normalt” igen, så jeg trækker spørgsmålet tilbage, hvis jeg kan det?