Forum-svar oprettet
Website X5 Evolution v 11 er nu kommet i en dansk udgave, men er ikke gratis. Et fantastisk program – se websitex5.com
Jeg har nu haft en del skriverier med Hover og i den sidste mail står flg.
Because you are using a POP connection on each device and storing mail from the
server, mail on one device that is deleted will show up on your other device because
deleted messages don’t sync between devices unless you are using IMAP. If you want most of your email to be stored on your computer and just be able to check messages when you are away from home on your phone then the best thing to do is remove the POP account on your phone and set it up as an IMAP one instead.
Med venlig hilsen
Werner Strauss
Jeg har nok ikke udtrykt mig klart. Jeg tager ikke backup af mine mails i Hover. Det ved jeg godt, at jeg ikke kan, men jeg anvender deres webmail til at bevare mine mails, så jeg altid har dem, og ikke mister dem.
mvh
Werner
Hej Christian
Det med at slette mails i Hovers Webmail har jeg også haft i tankerne, men så savner jeg jo disse mails. Jeg bruger Hovers Webmail som back-up på mine mails.
Når jeg får tid i løbet af ugen, vil jeg prøve at slette de mail, som jeg ikke har behov for at gemme, og så se, hvad der sker.
Samtidig vil jeg følge dit forslag om at skrive til Hover for at høre, om de kender til problemet og evt. har en løsning.
Med venlig hilsen og fortsat god påske
Werner Strauss
Jeg har “autoopdatering” på, så den er opdateret. Jeg har opdateret i dag, og de seneste opdateringer er allerede blevet installeret.
mvh
Werner
Jeg har nu nulstilletr telefonen og genoprettet mailkontoen – desværre igen effekt
mvh
Werner
Ja, jeg slettede POP-3 kontoen og oprettede derefter IMAP kontoen.
mvh Werner
Jeg skiftede fra POP3 til IMAP i går, men her til morgen var telefonen igen fyldt op med tidligere slettede mails, d.v.s. ændringen havde desværre ingen effekt. Endvidere var der ikke en markering ved mailikonet på skærmen, at der var nye indgåede mails. Det var der ved opsætningen med POP3.
mvh Werner Strauss
Min mailudbyder er http://www.hover.com som er min primære mail
Men jeg har forøvrigt også en g-mail konto. Jeg har ikke lagt mærke til om de mail, der dukker op igen er fra hover.com eller g-mail eller begge udbydere.
Tager jeg eks. et skærmprint af denne side og kopierer det ind i word får jeg dette
https://www.dropbox.com/s/ryy022pftaab91l/Sk%C3%A6rmbillede%202015-01-13%2015.10.30.png?dl=0,
som andre ikke kan åbne /se.
Jeg ønsker, at print af den aktuelle skærm vises
Hej Rasmus
Jeg bliver dig svar skyldig, da jeg har slettet WebsiteX5Compakt 9 og i stedet købt Website X5 Evolution 11, som også kun er på engelsk, selv om der er markertet da, som sprogfil. Jeg har henvendt mig til Incomedia, som har meddelt, at oversættelsen kommer med en senere opdatering.
mvh Werner
Det er programmet fra Komputer for alles CD jeg anvender. I bladet står jo, at man kan anvende dansk som sprog.
mvh Werner
Linket anviser to muligheder: punkt 1 har jeg prøvet, og der står da i sprogfeltet, men sproget forbliver engelsk. Punkt 2 har jeg nu forsøgt, men så får jeg downloaded WebSite X5 Evolution, hvortil der kræves en licensnøgle. Min oprindelige udgave er WebSite X5 Compact.
mvh Werner
Tak Nis. Jeg vil helt sikkert benytte din vejledning om backup, når jeg har fået arbejdet lidt mere med websitex5, som lyder som et spændende arbejdsredskab. Jeg har også overvejet opgraderingen. Jeg kan af din side se, at der er flere muligheder med menuopbygning. Svarer dit menupunkt “hjemmeside” til forsiden “Vores rejser” i bladet? De efterfølgende menuer er så undersider?
mvh Werner