Forum-svar oprettet
Hej Henrik
Tak for svar, men jeg havde fået det til at virke ved at nulstille Pc´en, men det gav også lidt bøvl med nogen programmer,
men det er tilsyneladende i orden nu.
Venlig hilsen
Aage
Der er stadigvæk med mail jeg sender til til modtagere der har Yousee de går i spam/pirat ved Yousiee.
Det ser sådan ud når man åbner det i modtagernes Webmail. se vedhæftet fil.
Venlig hilsen Aage
Vedhæftede filer:
Det har jeg fået rettet i indstillinger/ landekode og sprog, så nu ser det rigtig ud
men alle mail og kontaktpersoner er væk.
Er der muglighed for at få det tilbage?
Venlig hilsen Aage
Hej Christian
Tak for hjælpen, jeg havde samme problem med min anden pc med win.7 det løte også problemet i klubben, men da jeg skulle på nettet hjemme igen måtte jeg gøre det sammeigen for at komme på, det kan vel ikke være rigtig at det skal gøres hver gang man skifter sted?
Venlig hilsen
Aage