Forum-svar oprettet


ehk1938708744
Registreret bruger

    Jeg har ikke fået svar på mit problem, og har løbende søgt en løsninger på nettet. Ingen virkede og jeg prøvede følgende med flere forslag til løsninger under min “command prompt”. Herved forsvandt en hel del data – hvorefter jeg opgav at “reparere” yderligere. Det næste skridt var at nulstille Windows 11 fuldstændig, hvor jeg nu er i gang med at afinstallere pakken af unødvendige programmer, Windows som standard lægger ind og dernæst geninstallere alle mine programmer. Det hele startede kort tid efter køb og brug af den nyeste version af Ashampoo Winoptimizer, som var anbefalet af bladet. Programmet er nu fuldstændig lagt i graven fra min side, idet det opståede problemet er noget, jeg aldrig tidligere er stødt på (fik min første IBM-PC i 1990 med 20 MB fast harddisk – og har side fulgt IT-udviklingen af nyt udstyr .0).


    ehk1938708744
    Registreret bruger

      Hej Henrik.

      Tusinde tak for svaret. Det er ofte eller i realiteten aldrig muligt at forstå rækkevidden af forskellige regelsæt opsat af producenter, da de ofter er meget luftige, hvorfor man sjældent konkret ved, hvad man accepterer. Var en købekontrakt til et nyt hus forfattet på lignende vis, eller aftale om et kreditforeningslån – turde jeg ikke indgå aftaler herom :0)

      Der var derfor dejligt at få din forklaring til programmets funktioner (IP/Mac mv.) og produktionens politik.

      Jeg vil installere programmet som følge af dit svar .:0)

      Mange tak – og jeg beklager adresseoplysningen.

      Venlig hilsen Erik Kristensen.