Forum-svar oprettet
Hej Henrik
Tak for svaret. Jeg fulgte rådet, og første gang gik godt. Men allerede ved den 2. video fik jeg meldingen om problemer, så jeg vedhæfter skærmbillede og håber på en løsning.
Venlig hilsen
Ernst
Vedhæftede filer:
Jeg har vist fundet løsningen. Drevet af stærkt voksende irritation (den forbandede clamscan afbrød mig hvert 2.-3. minut) fandt jeg på Internet, at clamscan bl.a. bruges af Advanced System Protector. Nu har jeg afinstalleret den og overladt sikringen til Bullguard. Foreløbigt 2 dage uden fejlmeldingen. Herligt!
Venlig hilsen
Ernst:)
Jeg har samme problem med clamscan.exe. Det kom (sammen med andet bøvl med min pc), da jeg havde opgraderet til Windows 10. Jeg har prøvet de 3 muligheder, der er nævnt ovenfor, alle uden resultat.
Fejlmeldingerne om, at programmet ikke kan starte, dukker meget forstyrrende op med få minutters mellem, vekslende med fejlmeldingen om, at en app skal bruge .NET Framework 3.5, som er installeret og aktiveret på min pc.
Fejlmeldingerne er grumme irriterende. Jeg vedhæfter skærmskud af begge i håb om, at disse supplerende oplysninger kan lede nogen på sporet af en løsning.
Venlig hilsen
Ernst