Forum-svar oprettet


jensbjerg
Abonnent

    Tak for dit svar! Desværre er jeg kørt fast, for så vidt som jeg ikke har mulighed for at vælge MPC-HC.  Hvordan bliver jeg i stand til det? Venlig hilsen, Jens PS. Se vedhæftet.

    Vedhæftede filer:

    jensbjerg
    Abonnent

      Tak for dit glimrende råd mht. alternativet til Windows Media Player som jeg har ledt efter længe uden held. Jeg har straks downloadet MPC-HC x64, som fungerer perfekt. Jeg har besvær med at gøre den stil standardafspiller af mine midi-filer. Kan det lade sig gøre? Når jeg svarer så sent, skyldtes det, at jeg ventede en e-mail notifikation, som ikke kom.


      jensbjerg
      Abonnent

        Jeg fulgte dine udmærkede anvisninger, desværre uden resultat. Vedhæftet fil Enhedhåndt. fra efter proceduren. Kan det nytte at forsøge det samme med NVIDIA? Jeg kan åbne Midi-filer i programmet WavPad Sound Editor, men det tager flere minutter, og det er jo slet ikke det, jeg har brug for. Heldigvis er jeg gået på pension som musiklærer, så jeg har ikke egentlig brug for at åbne midi-filer, men forleden ville jeg alligevel gerne checke en, som jeg sendte til min unge kollega og afløser.

        Vedhæftede filer:

        jensbjerg
        Abonnent

          Det lyder som et godt råd, men her er jeg desværre kørt fast. Se Enhedshåndtering 1. Når jeg højreklikker på  lydinput og output sker der kun det, at Enhedshåndtering 2 dukker op, og der kan jeg ikke fjerne nogen driver.

          Vedhæftede filer:

          jensbjerg
          Abonnent

            Jeg har et Driver Booster program, som mine drivere er altid opdateret.


            jensbjerg
            Abonnent

              Det er tilsyneladende kun midi-filer, der ikke virker.


              jensbjerg
              Abonnent

                Hej Christian, Tak for din store tålmodighed. Af en eller anden grund havde ikke set, at dit svar var kommet, så derfor svarer jeg måske lidt sent. Den procedure, som du viser har jeg faktisk været igennem, men uden at det hjalp. Derimod prøvede jeg med det gratis program IObitUninstaller, og det klarede faktisk jobbet. Dog er der under Computer/programmer en rest tilbage bl.a. med nogle filer af typen .dll. Men den rest kan jeg vel godt smide i papirkurven, eller…?


                jensbjerg
                Abonnent

                  Jeg fandt svaret i programmet: This is because it is a portable app and doesn’t need to be installed.


                  jensbjerg
                  Abonnent

                    Jeg får beskeden “Operation failed” jævnligt i et pop-up vindue, Det forsvinder hurtigt igen, eller jeg kan selv lukke det. Når jeg lukker computeren får jeg ofte beskeden “Terminating Tru Image operations. The computer will shut down in about 2 minutes” (eller lignende, jeg kan ikke helt huske det). Det er kun sjældent generende, men det sker. Jeg søgte på nettet og fandt Acronis’ Clean-up facilities med en ret kompliceret vejledning, der indbar, at skulle ind at rode registreringsdatabasen, inden jeg genstartede computeren. Det har jeg ikke rigtig mod på. Jeg påskønner din tålmodighed!


                    jensbjerg
                    Abonnent

                      Jeg får beskeden: No True Image components found.


                      jensbjerg
                      Abonnent

                        Min computer er få måneder gammel. Jeg har Windows7


                        jensbjerg
                        Abonnent

                          Jeg har forsøgt at vedhæfte nogle skærmskud, men ved ikke om det er lykkedes, de er muligvis for store. Jeg forsøgte endnu 2 gange at afinstallere Acronis, men uden held.


                          jensbjerg
                          Abonnent

                            Desværre! Programmet rokker sig ikke ud af flækken. Jeg har fulgt alle punkter 3 gange og genstartet computeren, intet hjælper. Jeg får samme besked som før: No True Image components found. Jeg prøvede også med IOBit Uninstaller – og fik den samme besked. Jeg vil stadig være meget glad for hjælp!


                            jensbjerg
                            Abonnent

                              Tak for svaret, men problemet er desværre, at jeg overhovedet ikke kan finde clamscan.exe på computeren.


                              jensbjerg
                              Abonnent

                                Jeg har forsøgt at sende et billede på 91,9 KB, men det lykkes heller ikke. Jeg får beskeden Vent et øjeblik…, men det øjeblik varer i det uendelige. Det er jo et mindre problem, men lidt irriterende.