Forum-svar oprettet


karp0973
Abonnent

    Hej Henrik

    Jeg har fundet frem til at indstikskortet til microkortet er defekt, idet jeg har prøvet med 2 andre kort hvor jeg også får besked på, at de er skrivebeskyttet. Herefter har jeg prøvet med 2 andre indstikskort uden det har givet prolemer.

    Derfor må min konklusion være at indstikskortet har en defekt.

    Tak for din interesse for at hjælpe mig.


    karp0973
    Abonnent

      Hej

      Kortet er ikke skrivebeskyttet. Har iøvrigt prøvet flere kort, og i alle tilfælde defineres kortet som skrivebeskyttet.

      Hvis jeg prøver at formatere disse kort i min anden Pc er der intet problem.

       


      karp0973
      Abonnent

        Min computer er en Acer Aspire ETHOS nr. 8951G

        Jeg får meddelelsen  “Disken er skrivebeskyttet” hvilket ikke er korrekt


        karp0973
        Abonnent

          Hej Christian

          OK, tak

          Kell


          karp0973
          Abonnent

            Hej Christian

            Tak for din tilbagemelding.

            Under enhedshåndtering har jeg 3 “Basissystemenhed” der har en gul trekant som jeg forsøger at få rettet.

            I menuen for driver under hændelser kan jeg nederst se at det omhandler noget PCI og i hændelser står der den er installeret med filen oem27.inf. Da jeg søger efter denne fil kan jeg ikke finde den på min PC og kan ikke opdatere ved at søge efter en driver.

            Jeg ikke konstanteret at der skulle være noget der ikke virker.

            Kell

             


            karp0973
            Abonnent

              Hej Kaj-Emil, og tak for din henvendelse

              Jeg har fået løst problemet. Fra fordelszonen havde jeg downloaded programmet “Driver Booster” og foretaget en opdatering af driver for mit Realtek lyd og video kort. Jeg aktiverede igen programmet Driver Booster og fandt frem til at jeg kunne udføre en rool back, og wupti så fungerede alt igen og derefter har jeg afinstalleret driver programmet.

              Med venlig hilsen

              Kell


              karp0973
              Abonnent

                Hej Christian

                Tak, denne gang virkede det upåklageligt.

                vh Kell


                karp0973
                Abonnent

                  Hej Christian

                  Er det ikke et problem med filen downloader.dll.  – Når man  henter windows 10 creator update får man at vide under installationen at downloader.dll mangler, og man skal prøve at intallere igen, selvfølgelig med samme resultat.

                  Kell


                  karp0973
                  Abonnent

                    Har det samme problem som alle andre.

                    Kell


                    karp0973
                    Abonnent

                      Hej SP

                      Det lykkedes desværre ikke at på systemet til at virke korrekt da det gik ned igen.

                      Det viste sig at harddisken som systemet lå på var blevet defekt, således at jeg måtte udskifte denne og foretage en ny installation af Windows 10 og programmer.

                      Med venlig hilsen – Karp0973

                       


                      karp0973
                      Abonnent

                        Inden jeg så dit svar, prøvede jeg at starte en genoprettelse af systemet med en genoprettelsesfil der var dateret før problemet opstod. Dette medførte at systemet kom til at starte korrekt, dog havde jeg mistet en del app-ikoner på skrivebordet, men disse kunne oprettes manuelt på ny.

                        Men mange tak for dit forslag som jeg vil have i min erindring.

                        Med venlig hilsen – Karp0973


                        karp0973
                        Abonnent

                          Jeg fandt en pst-fil der kunne installeres, og som løste problemet med adgang til outlook.


                          karp0973
                          Abonnent

                            Hej Christian

                            Jeg har fået et billed af fejlmeddelelsen som hermed fremsendes. Det er den meddelelse der fås når password aktiveres.

                            Med venlig hilsen

                            Kell


                            karp0973
                            Abonnent

                              Hej Henrik

                              Jeg har haft installeret Microsoft Visual Studio 2005 siden 2011 uden problemer. I min RegEdit forefindes ikke HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindows ScriptSettingsJITDebug.

                              Det hjælper heller ikke at køre antimalware eller Adwcleaner som Lars Jensen foreslår.

                              Vil det være muligt at afinstallere Indetnet Explorer og foretage en ny installation?

                              Med venlig hilsen

                              Kell Arp

                              V


                              karp0973
                              Abonnent

                                Hej igen Henrik

                                Tak for et godt point, men desværrre løser det ikke problemet.

                                Med venlig hilsen

                                Kell Arp