Forum-svar oprettet
Hej Henrik
Jeg har fundet frem til at indstikskortet til microkortet er defekt, idet jeg har prøvet med 2 andre kort hvor jeg også får besked på, at de er skrivebeskyttet. Herefter har jeg prøvet med 2 andre indstikskort uden det har givet prolemer.
Derfor må min konklusion være at indstikskortet har en defekt.
Tak for din interesse for at hjælpe mig.
Hej
Kortet er ikke skrivebeskyttet. Har iøvrigt prøvet flere kort, og i alle tilfælde defineres kortet som skrivebeskyttet.
Hvis jeg prøver at formatere disse kort i min anden Pc er der intet problem.
Min computer er en Acer Aspire ETHOS nr. 8951G
Jeg får meddelelsen “Disken er skrivebeskyttet” hvilket ikke er korrekt
Hej Christian
OK, tak
Kell
Hej Christian
Tak for din tilbagemelding.
Under enhedshåndtering har jeg 3 “Basissystemenhed” der har en gul trekant som jeg forsøger at få rettet.
I menuen for driver under hændelser kan jeg nederst se at det omhandler noget PCI og i hændelser står der den er installeret med filen oem27.inf. Da jeg søger efter denne fil kan jeg ikke finde den på min PC og kan ikke opdatere ved at søge efter en driver.
Jeg ikke konstanteret at der skulle være noget der ikke virker.
Kell
Vedhæftede filer:
Hej Kaj-Emil, og tak for din henvendelse
Jeg har fået løst problemet. Fra fordelszonen havde jeg downloaded programmet “Driver Booster” og foretaget en opdatering af driver for mit Realtek lyd og video kort. Jeg aktiverede igen programmet Driver Booster og fandt frem til at jeg kunne udføre en rool back, og wupti så fungerede alt igen og derefter har jeg afinstalleret driver programmet.
Med venlig hilsen
Kell
Hej Christian
Tak, denne gang virkede det upåklageligt.
vh Kell
Hej Christian
Er det ikke et problem med filen downloader.dll. – Når man henter windows 10 creator update får man at vide under installationen at downloader.dll mangler, og man skal prøve at intallere igen, selvfølgelig med samme resultat.
Kell
Har det samme problem som alle andre.
Kell
Hej SP
Det lykkedes desværre ikke at på systemet til at virke korrekt da det gik ned igen.
Det viste sig at harddisken som systemet lå på var blevet defekt, således at jeg måtte udskifte denne og foretage en ny installation af Windows 10 og programmer.
Med venlig hilsen – Karp0973
Inden jeg så dit svar, prøvede jeg at starte en genoprettelse af systemet med en genoprettelsesfil der var dateret før problemet opstod. Dette medførte at systemet kom til at starte korrekt, dog havde jeg mistet en del app-ikoner på skrivebordet, men disse kunne oprettes manuelt på ny.
Men mange tak for dit forslag som jeg vil have i min erindring.
Med venlig hilsen – Karp0973
Jeg fandt en pst-fil der kunne installeres, og som løste problemet med adgang til outlook.
Hej Christian
Jeg har fået et billed af fejlmeddelelsen som hermed fremsendes. Det er den meddelelse der fås når password aktiveres.
Med venlig hilsen
Kell
Hej Henrik
Jeg har haft installeret Microsoft Visual Studio 2005 siden 2011 uden problemer. I min RegEdit forefindes ikke HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindows ScriptSettingsJITDebug.
Det hjælper heller ikke at køre antimalware eller Adwcleaner som Lars Jensen foreslår.
Vil det være muligt at afinstallere Indetnet Explorer og foretage en ny installation?
Med venlig hilsen
Kell Arp
V
Hej igen Henrik
Tak for et godt point, men desværrre løser det ikke problemet.
Med venlig hilsen
Kell Arp