Forum-svar oprettet
Hej Kaj-Emil.Tak for et fint link. Jeg må prøve om jeg kan finde hoved og hale på problemet. Mvh. Klaus
Jeg har yderligere den oplysning at jeg betaler for Microsoft 365 en gang årligt til en personlig komputer. De andre programmer Exel, Word, mv. virker som de skal.
Hej Kaj-Emil. Tak for svar. Jeg har nu forsøgt som du har angivet. Jeg endte med at skulle danne en ny kode til min Microsoft konto. Intet hjalp. Jeg får samme besked (som tidligere vist på den medsendte fil) på min skærm når jeg venstreklikker på Outlook ikonet. Jeg kan yderligere oplyse at min Windows 10 er med nyeste opdatering. Min pc er en bærbar Acer Swift3 i5. Outlook har i flere år virket fint. Måske er mit problem opstået efter at jeg har valgt at benytte “Authenticator”. Kan man slå det fra igen? Er det en god idet? Jeg har en ældre stationær PC. Her virker Outlook fint. Her bruger jeg ikke “Authenticator”. Mvh. Klaus
Tak for svar
Hej Henrik
Tak for hurtigt svar. Jeg tror jeg kan bruge det, men hvad betyder “No free MBR slots” som vist i mit vedhæftede billede? Er der kun fire slots? Mvh. Klaus
Vedhæftede filer:
Det var lige det jeg manglede. Tak for det.
Mvh.
Klaus