Forum-svar oprettet
Kære Kiljung og Ole Hansen
Jeg skal lige være helt sikker, men efter installation har I dag forsøgt at bruge Windows’ søgefunktion og søge efter O&O DiskRecovery?
Hvis I har, vil I så ikke være venlige at sende et skærmskud af det sidste vindue i installationen?
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære Svend Thomsen
Kan du vedlægge et skærmskud af siden? Det vil gøre det væsentligt nemmere at hjælpe med at besvare dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære Svend Thomsen
Kan du vedlægge et skærmskud af siden? Det vil gøre det væsentligt nemmere at hjælpe med at besvare dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære Anders
Nej, det bør det ikke være, men det skyldes sandsynligvis, at IObit Malware er designet til at lukke for programmer, som det ikke kender eller virker ukendt. Vi har selv samlet programmet i en installationsfilm, og det kan trigge IObit Malware.
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære Lykke
Det er desværre ikke muligt at lægge 365 dage oveni dit eksisterende abonnement. Hvis du allerede har købt BullGuard Internet Security 2018, så er jeg bange for, at du ikke får noget “ekstra” ud af det tilbud, som du har set i bladet. Hvis din eksisterende BullGuard-licens er ved at udløbe, kan du prøve at tage fat i den danske support på BullGuards hjemmeside og høre, om du kan forlænge licensen med vores tilbud, så den gælder i ét år fra dags dato, men jeg kan desværre ikke stille garantier for, om det vil virke.
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære Orla
For bedst muligt at kunne hjælpe dig, så har jeg lige et par opfølgende spørgsmål.
Kan jeg bede dig om at vedlægge en skærmskud af dit Windows-Skrivebord, så jeg kan se ikonerne?
Du må også meget gerne vedlægge et skærmskud af denne aktivation-side.
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære Søren
Du skal bruge den licenskode, som findes i bladet – her kan du også se på side 38 og 39 i blad 2/2018, hvordan du aktiverer Pro-udgaven. (Licenskode står nederst på side 39 i gul tekst).
Jeg håber, at du lykkes med aktiveringen.
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære Mazda
Tilbuddet gælder kun Advanced SystemCare Pro 10, og du vil desværre ikke få Pro-udgaven, hvis du opdaterer til version 11. Der er dog stadig rigeligt med fine funktioner i 10’eren 🙂
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Komputer for alle
Kære Starup
Jeg har en formodning om, hvor det går galt. I den e-mail, du har modtaget, skal du også indtaste det, der står ud for Name og Company – det vil sandsynligvis være den e-mailadresse, som du har registreret dig med.
Når det gælder installation på en USB-nøgle, så overfører du den mappe, hvor samtlige filer ligger gemt (det drejer sig om 10 filer – blandt andet oodskrec.exe), til din USB-nøgle. Slut nøglen til den computer, du skal redde filer fra, indtast navn, firma og licensnøgle, og så kan du køre programmet.
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære Komputer
Umiddelbart bør der ikke være noget problem i, at begge firewalls er aktive. Jeg mener for nyligt at have læst på Microsofts egen hjemmeside, at Defender selv registrerer, at du har installeret et sikkerhedsprogram med tilhørende firewall og slår derefter firewallen i Defender fra. Jeg skal ikke kunne sige, om det også er tilfældet her, selvom det umiddelbart ser ud til, at firewallen er slået til.
Hvis du ikke oplever problemer, så vil jeg mene, at du sagtens kan køre videre med opsætningen.
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Komputer for alle
Kære Ejnar Sørensen
Det er gratis i ét år. Hvis du har problemer med at få registreret licensen korrekt, så tag endelig kontakt til BullGuards danske support, som vil hjælp med udfordringerne.
Kære sgc.privat
Der skulle gerne være et sted på den side, hvor der står “Forny licensen” i en link-tekst. Hvis det ikke er tilfældet, så tag kontakt til Bullguards danske kundeservice, og så vil de hjælpe dig med at få licensen til virke.
Den finder du her:
https://www.bullguard.com/da/support
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære sgc.privat
Der skulle gerne være et sted på den side, hvor der står “Forny licensen” i en link-tekst. Hvis det ikke er tilfældet, så tag kontakt til Bullguards danske kundeservice, og så vil de hjælpe dig med at få licensen til virke.
Den finder du her:
https://www.bullguard.com/da/support
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære Ole Hvidesten
Kan jeg få dig til at sende skærmskuddet på min e-mail [email protected], så forsøger jeg at finde en løsning på det med IObit.
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære Keni8781
Prøv gerne følgende:
1. Tryk på Windows-tast + R, der åbner Kør-boksen.
2. Indtast devmgmt.msc og tryk på enter for at åbne enhedshåndtering.
3. Tryk på Tab-tasten for at skifte markeringen til et punkt på enhedslisten.
4. Brug piletasterne til at rulle ned til Mus og andre pegeredskaber. Klik på højre musetast for at få underpunkter frem.
5. Brug piletasterne til at vælge muse-enheden.
6. Tryk på Shift og F10
7. Vælg Opdater driver og tryk på Enter.
8. Følg installationen.
Med venlig hilsen
Mathias Flinck
Kære vanwnielsen
Har du forsøgt at åbne programmet og klikke på Registrer nu i nederste højre hjørne, indtaste licenskoden i bladet og så klikke på Aktiver nu?
Ellers så vedlæg gerne et skærmskud, så jeg har nemmere ved at se, hvad du støder på af problemer.
Med venlig hilsen
Mathias Flinck