Forum-svar oprettet


nielsmj
Medlem

    Endnu et spørgsmål. 

    Jeg har en reparationsdisk til Windows 7 64-bit fra den 20-10-2010 kan den afhjælpe problemet, og hvordan får jeg den igangsat – og opstår der andre problemer ved at bruge den, jeg tænker på opdateringer m.m.

    Med venlig hilsen

    Niels


    nielsmj
    Medlem

      Hej Tips, mange tak for hjælpen!

      Venlig hilsen 

      Niels


      nielsmj
      Medlem

        Hej Tips

        Taler vi om Windows Live Mail, i så fald forstår jeg ikke hvad du mener med rullegardin og så videre. Jeg kom i tanke om at jeg har Gmail lagt ind på Live Mail, kan det komme der fra?

        Hilsen 

        Niels


        nielsmj
        Medlem

          Hvordan kan jeg finde ud af det?

          Med venlig hilsen 

          Niels


          nielsmj
          Medlem

            Mener du virkelig det, det er jo alle sammen både fejl og advarsler begrænset til problemet sikkerhedskopiering. Endvidere kan jeg godt manuelt overføre dokumenter med videre til den eksterne harddisk, så jeg vil meget nødigt foretage en så drastisk handling som du foreslår det rækker min viden/erfaring ikke til. 

            Det bekræfter dette billed der viser at jeg har ødelagt endnu mere i mine forsøg???:)

             

            Med venlig hilsen og tak for alle jeres svar.

            Niels


            nielsmj
            Medlem

              Jeg fandt ingen SPP men der er mange advarsler og fejl, som jeg normalt ikke hører om, og hvad skal jeg gøre med informationen, kan den ikke sendes videre til Microsoft?


              nielsmj
              Medlem

                Her to billeder mere der måske kan ???


                nielsmj
                Medlem

                  Der er et bredt udsnit af Advarsler og Fejl. Hvorledes kan jeg gennemse hændelsesdetaljerne?


                  nielsmj
                  Medlem

                    Jeg kan ikke se denne fejlkode i Microsoft support hvis det er den du mener?                                

                    En handling med tjenesten Øjebliksbillede af diskenheden mislykkedes. Se programhændelsesloggene “VVS” og “SPP” for at få flere oplysninger. (0x807800A1)”

                     Jeg er endvidere usikker på at gå for langt, blandt andet når jeg læser dette Hotfixet må kun anvendes på systemer, der har dette særlige problem”

                    Med venlig hilsen

                    Niels



                    nielsmj
                    Medlem

                       

                      Har i nogen ideer med min sikkerhedskopieringen?

                       

                      Venlig hilsen

                      Niels

                       


                      nielsmj
                      Medlem

                        Endnu et billed af sikkerhedskopieringens opstart, der går vel 3 – 4 min. hvorefter der kommer samme information som tideligere?

                        Med venlig hilsen

                        Niels


                        nielsmj
                        Medlem

                          Den vil stadig ikke kopiere, dette er et billed af Logen der måske siger dig noget.

                          Det er åbenbart en lang og sej kamp, men også spændende. 🙂

                           


                          nielsmj
                          Medlem

                            Tak!

                            Jeg kom ind som administrator, men det lykkedes ikke at sikkerhedskopiere. 

                            Hvad er “SHADOW COPY”?

                            Med venlig hilsen

                            Niels


                            nielsmj
                            Medlem

                              Hotfix virkede ikke. og i næste trin får jeg Adgang nægtet hver gang jeg bekræfter med J og taster Enter?

                              Systemfejlen 5 opstod

                              Hvad gør jeg efter J

                               

                              Venlig hilsen

                              Niels


                              nielsmj
                              Medlem

                                Jeg har nu lavet kontrol af SFC og det siger OK. System File Checker (SFC) kontrollerer, at alle Windows 7 system filer er hvor de skal være som de var som standard og ikke er beskadiget, ændret eller beskadiget.

                                Og så et billed af fejl meddelsen, for fejlen er der stadig?????

                                 

                                Med venlig hilsen

                                 

                                Niels