Forum-svar oprettet
Endnu et spørgsmål.
Jeg har en reparationsdisk til Windows 7 64-bit fra den 20-10-2010 kan den afhjælpe problemet, og hvordan får jeg den igangsat – og opstår der andre problemer ved at bruge den, jeg tænker på opdateringer m.m.
Med venlig hilsen
Niels
Hej Tips, mange tak for hjælpen!
Venlig hilsen
Niels
Hej Tips
Taler vi om Windows Live Mail, i så fald forstår jeg ikke hvad du mener med rullegardin og så videre. Jeg kom i tanke om at jeg har Gmail lagt ind på Live Mail, kan det komme der fra?
Hilsen
Niels
Hvordan kan jeg finde ud af det?
Med venlig hilsen
Niels
Mener du virkelig det, det er jo alle sammen både fejl og advarsler begrænset til problemet sikkerhedskopiering. Endvidere kan jeg godt manuelt overføre dokumenter med videre til den eksterne harddisk, så jeg vil meget nødigt foretage en så drastisk handling som du foreslår det rækker min viden/erfaring ikke til.
Det bekræfter dette billed der viser at jeg har ødelagt endnu mere i mine forsøg???:)
Med venlig hilsen og tak for alle jeres svar.
Niels
Jeg fandt ingen SPP men der er mange advarsler og fejl, som jeg normalt ikke hører om, og hvad skal jeg gøre med informationen, kan den ikke sendes videre til Microsoft?
Her to billeder mere der måske kan ???
Der er et bredt udsnit af Advarsler og Fejl. Hvorledes kan jeg gennemse hændelsesdetaljerne?
Jeg kan ikke se denne fejlkode i Microsoft support hvis det er den du mener?
En handling med tjenesten Øjebliksbillede af diskenheden mislykkedes. Se programhændelsesloggene “VVS” og “SPP” for at få flere oplysninger. (0x807800A1)”
Med venlig hilsen
Niels
Har i nogen ideer med min sikkerhedskopieringen?
Venlig hilsen
Niels
Endnu et billed af sikkerhedskopieringens opstart, der går vel 3 – 4 min. hvorefter der kommer samme information som tideligere?
Med venlig hilsen
Niels
Den vil stadig ikke kopiere, dette er et billed af Logen der måske siger dig noget.
Det er åbenbart en lang og sej kamp, men også spændende. 🙂
Tak!
Jeg kom ind som administrator, men det lykkedes ikke at sikkerhedskopiere.
Hvad er “SHADOW COPY”?
Med venlig hilsen
Niels
Hotfix virkede ikke. og i næste trin får jeg Adgang nægtet hver gang jeg bekræfter med J og taster Enter?
Systemfejlen 5 opstod
Hvad gør jeg efter J
Venlig hilsen
Niels
Jeg har nu lavet kontrol af SFC og det siger OK. System File Checker (SFC) kontrollerer, at alle Windows 7 system filer er hvor de skal være som de var som standard og ikke er beskadiget, ændret eller beskadiget.
Og så et billed af fejl meddelsen, for fejlen er der stadig?????
Med venlig hilsen
Niels