Forum-svar oprettet


ottogitte
Abonnent

    Dialogboks i Stifinder.

    Når jeg vil erstatte en eksisterende fil i Stifinder med en ny af samme navn fremkommer en dialogboks.  Desværre vises dialogboksen bagved det eksisterende vindue, således at vinduet skal flyttes for at man kan se boksen og bekræfte, at filen skal erstattes.

    Hvad kan det skyldes??  Efter nogle erstatninger kommer dialogboksen fint nok foran stifinder-vinduet.


    ottogitte
    Abonnent

      Hej Christian

      Tak for din hjælp. Jeg lever med det, som det er. Det hjalp jo at fjerne det flueben.

      Venlig hilsen

       

       


      ottogitte
      Abonnent

        Hej Christian

        Glem det med programmet på dansk. Jeg har fundet ud af at hente den danske udgave!

        Vedr. mit svar om at 2 mails stadig gav problemer, har jeg nu opdaget, at hvis de samme 2 mails videresendes til min anden e-mail adresse (også i Windows Live Mail), så vises de korrekt. 

        Men hvorfor der er den forskel kan jeg ikke se, da begge konti er defineret helt ens!


        ottogitte
        Abonnent

          Hej igen Christian

          Jeg kan se på dit svar, at du har programmet på dansk. Mit er på engelsk, selvom Windows 10 er på dansk?? Kan der ændres på det – hvordan?

          Venlig hilsen

           


          ottogitte
          Abonnent

            Hej Christian

            Tak for dit svar. Jeg har gjort som du skrev! Tegnsættet er “Vesteuropæisk (Windows).  Jeg har fjernet fluebenet, der var i “Brug tegnsættet….”

            Herefter kan jeg konstatere, at kun 2 mails i min indbakke har det kendte problem – nemlig 1 der er sendt fra iPad og 1 der er sendt fra “Mail”.  Og det tyder jo på, at det er hos de 2 afsendere, der er et problem?

            Jeg har prøvet at sætte flueben i “Read all messages in plain text”, men det ændrer ikke noget.

            Venlig hilsen

            Gitte

             


            ottogitte
            Abonnent

              Jeg har det samme problem og skrev til denne rubrik efter hjælp for et par måneder siden. Efter skiftet til Windows 10.

              Der er åbenbart ingen, der kan/vil komme med en løsning, så problemet er stadig det samme.

              Det er kun på på Windows Live Mail, der er problemer, så jeg har desværre måttet skifte mail-program, selvom jeg bedst kan lide Windows Live Mail.


              ottogitte
              Abonnent

                Hej Tao

                Tak for svaret. Hermed et par billeder, der måske forklarer “problemet”, der egentlig bare er lidt irritation. Det er 2 tilfælde, hvor jeg ville have de gamle ikoner i stedet for disse, men kan ikke se, hvordan jeg ændrer dem.

                 


                ottogitte
                Abonnent

                  Tak for det – det virker fint, når man har fundet vej i windows 10 til at fjerne hakket i “vis liste over operativsystemer”   🙂