Forum-svar oprettet


steff
Abonnent

    Hej Steffen.

    Ja jeg har været længere omkring, men måske fordi jeg troede, der ville komme noget specielt, ligesom jeg ikke var helt klar over, at det link, der står i bladet, ikke er til bladet men ligger udenfor.

    Tak for svaret

    Steff

     


    steff
    Abonnent

      Hej lemosol.

      Jeg havde også problem med min netbank. På deres hjemmeside fik jeg forslag til en løsning; prøv om den virker hos dig.

      Gå ind i Firefox: Indstillinger–>Privatliv–>Historik. Her der 4 underliggende felter der skal krydses af. Klik på ruden “Undtagelser”. I det skema der fremkommer skriver du navnet på din netbank (for eksempel netbank.dk) og trykker “tillad”. Derefter indsætter du http://www.danid.dk og trykker tillad og slutter med gem ændring.

      Så skulle det gerne fungere.

      Venlig hilsen

      Steff

       


      steff
      Abonnent

        Hej Eva.

        Som i svar vedrørende næsten samme spørgsmål kan du anvende en Cloud løsning jævnfør dette link.

        http://forum.komputer.dk/forum/windows-10/emne/synkronisering-af-filer/#post-52529

        Venlig hilsen

        Steff

         


        steff
        Abonnent

          Problemet er løst ved at fjerne Firefox uden at gemme mine udvidelser og geninstallere den igen og indsætte udevidelser.

          Steff


          steff
          Abonnent

            Hej Christian.

            Tak for dit hurtige svar. Jeg har tidligere talt med min udbyder, uden noget resultat.

            Jeg må så fortsætte med IE, da Chrome ikke kan anvendes jævnfør deres hjemmeside og Firefox ikke vil køre.

            Venlig hilsen og god jul

            Steff


            steff
            Abonnent

              Hej Mejer

               

              Lidt utidig indblanding. Du skal højreklikke på programmet og så vælge “kør som administrator”. Så tror jeg det vil lykkes.

               

              Med venlig hilsen

              Steff


              steff
              Abonnent

                Hej Thorkilds.

                Du kan prøve at følge dette link:

                https://support.apple.com/da-dk/HT201351

                Du vil se der kan være forskellige muigheder; for eksempel om du køber en ny iPhone, beholder den du har eller flytte over til en android telefon.

                Håber det lykkes for dig.

                Venlig hilsen

                Steff

                 


                steff
                Abonnent

                  Hej Gudmund.

                  Prøv at logge ind på Microsofts Community og anfør din fejlmeddelse:

                  Windows Live Mail Fejl-id: 0x8DE00005

                  som et spørgsmål.

                  Der er mange andre der haft fejlen, så jeg vil tro du også finder enløsning. Læs en tråd der hedder “Guldkort”.

                   

                  Med venlig hilsen

                  Steff


                  steff
                  Abonnent

                    Hej Leif.

                    Prøv endnu en gang at gå ind i kontrolpanel->mus og se om du ikke i øverste højre hjørne har en fane, der hedder touchpad. Der skulle du med et kryds kunne deaktivere din touchpad. Se vedhæftede skærmskud.


                    steff
                    Abonnent

                      Hej felex2.

                       

                      Det er meget nemt at indstille til automatisk afspilning.

                      Gå ind i “Indstillinger-> Enheder”; lidt nede på siden finder du USB, hvor du kan aktivere indstillingen. Se vehæftede

                       

                      Venlig hilsen

                      Steff


                      steff
                      Abonnent

                        Svar til Havdrup.

                        Så vidt jeg kan se, er der ikke noget til hinder for at fortsætte med Gmail i WLM 2012 jævnfør dette link:

                        http://answers.microsoft.com/da-dk/outlook_com/forum/oemail-oapps/windows-live-mail-2012-synkronisering-med/0b26280a-fc22-4c05-918a-94fc78a37e98

                         

                        Venlig hilsen

                        Steff


                        steff
                        Abonnent

                          Hej igen

                           

                          Ja Keld M har helt ret. Min prøve er lavet i Google Crome og den fungerer perfekt. Keld spørger om farven på de ni prikker og de er kulørte hos mig.

                          Jeg håber det bedste for at du får lavet din genvej.

                           

                          Venlig hilsen

                          Steff

                           

                           


                          steff
                          Abonnent

                            hej  nesral,

                            Mit forslag er:
                            Gå ind i Christian Bugges forslag af 30. april kl. 17:12 og find kalender ikonet igen. I stedet for “åbn som vindue” klik på “opret genveje” (nederste linie i billedet). Vælg nu opret på skrivebord, så skulle det være i orden. Hvis du vil have den proces linien, kan du trække den derned.

                            Venlig hilsen

                            Steff


                            steff
                            Abonnent

                              Hej Helle.

                              Svaret du har fået fra Google Store skyldes, at den telefon du søger sikkerhedsprogram til har Windows styresystem og altså ikke Android.

                              Noget andet er, at du sansynligvis skal bruge et af de sikkerhedsprogrammer, der anvendes på pc’ere. Jeg har googlet og fandt Kaspersky og Norton, der har mulighed for at anvendes til mobiltelefoner. Om det gælder Windows telefoner ved jeg ikke.

                              God jagt.

                              Med venlig hilsen

                              Steff

                               


                              steff
                              Abonnent

                                Hej Grethe Lambrecht.

                                Jeg kan se, at Tao har svaret på dit seneste spørgsmål. Hvis  du ikke ad anden vej har fået svar på denne tråd, vil jeg foreslå, at du skifter sikkerhedskode på din netforbindelse.

                                Håber det lykkes for dig at få styr på dit forbrug.

                                Venlig hilsen

                                Steff