Forum-svar oprettet
Måske en løsning:
Jeg har i dag (d. 28-07-2019), haft det samme problem.
Gik i stå samme sted. Fik ikke en licensnøgle retur.
Jeg prøvede mange gange og i forskellige browsere, tjekkede at jeg havde stavet min …outlook.com adresse rigtigt, spam-mappen m.v.
Men så prøvede jeg at få nøglen sendt til min Gmail-konto, vupti, så kom den.
Venligst Poul W. Jensen
Kaj-emil.
Tusinde tak for hjælpen. :0)
Venligst Poul W. Jensen
Hej igen.
Jeg har nu slettet Panda Dome antivirus.
Så prøvede jeg igen at hente et program (denne gang Bitdefender antivirus), det gik fint uden problemer.
Så håber jeg at Bitdefender er lige så godt?
Prøver lige igen at downloade fra jeres Fordelszone, før jeg lukker denne her.
Venligst Poul W. Jensen
Hej Henrik.
Mit antivirus program er: Panda Dome.
Jeg har faktisk installeret jeres sikkerheds pakke: Acronis Ransomware, Kaspersky Software updater, Malwarebytes, Malwarebytes ADV.
Venligst Poul W. Jensen
Hej Henrik Clausen.
Jeg har nu prøvet at nulstille Chrome, og prøvet at downloade / installerer et program fra Komputer.dk/fordelszone.
Men desværre sker det samme igen.
Mens programmet bliver downloadet lukker chrome ned (programmet blev hentet og lagde sig i min mappe Overførsler).
Jeg prøvede igen at downloade et andet sted fra (ninite.com) og et gik fint uden problemer.
Så prøvede jeg at hente LastPass ved hjælp af Microsoft Edge. Da programmet begyndte at downloade kom der en meddelelse op: “Filen indeholdt en virus og blev derfor slettet”.
Så der sker uventede ting når jeg henter fra komputer.dk ?
Venligst Poul W. Jensen
Hej alle.
Jeg har løst mit problem i dag, men det var måske mere held end forstand?
Jeg prøvede Kaj-emil’s link /forslag, men først lykkedes det heller ikke for mig. I skærmkortets egenskaber/ fanen driver skulle jeg først fjerne den dårlige driver, før jeg kunne opdaterer til den rigtige driver, så jeg klikkede på “Fjern enhed”, efter gentagne gange uden held, og jeg var ved at give op, så klikkede jeg på “Deaktiver enheden”, efter genstart kunne jeg ikke se skærmbilledet mere, selv efter mange forsøg, intet skærmbillede. Så prøvede jeg at sætte et gammelt skærmkort i, og vupti så var der billede på igen, og den rigtige skærmdriver var installeret. Det virkede også da det originale skærmkort kom i igen. Den nye / rigtige driver hedder 8.970.100.9001.
Jeg går ud fra at Windows har arbejdet i baggrunden ved alle mine genstart, og lagt den rigtige driver ind, nu da jeg havde fået fjernet den gamle/dårlige.
Men som sagt ved jeg ikke om jeg tør anbefale denne metode, da det virkede lidt som held?
Tak til Kaj-emil.
Venligst Poul W. Jensen
TAK Kaj-Emil
Desværre, det højeste jeg kan vælge er 1280 x 1024, og det ændrer intet op skærmbilledet.
Venligst Poul W. Jensen
TAK Kurt.
Desværre glemte jeg at skrive at det havde jeg prøvet, to gange.
Har også prøvet at finde en ny driver uden held.
Venligst Poul W. Jensen
Komputer for alle
Jeg fatter ikke den undskyldning med at APPen ikke kan instaleres på en Galaxy Note 10,1 fordi dens styresystem er for gammelt.
ALLE andre kan lave app som kan køres fra samme Tablet, hvorfor så ikke Wype?
Det er en ommer.
V.h.
Venligst Poul W. Jensen
Jeg kan heller ikke bruge Wype-app!
Jeg har en Samsung Galaxy Note 10.1 med Android 4.1.2
Når jeg prøver at hente Appen i Play Butikken får jeg bare denne besked: “Din enhed er ikke kompatibel med denne version”.
I Play butikken er der rigtig mange anmeldelser, alle er negative.
JEG SYNTES AT BONNIER SKAL FÅ FINGEREN UD OG FÅ DET TIL AT VIRKE!
Skuffende… :O(
Venligst Poul W. Jensen
Mange tak for hjælpen.
Men jeg kom ind i NASens menu på en lidt anden måde.
Ved at forbinde NASen direkte til en PC (uden om netværket) med et netkabel, og adressen 10.0.0….. i browseren, kunne jeg komme ind i menuen, og ændre IP-adressen til 192….. som det nye moden kunne finde.
Venligst Poul W. Jensen
Christian, du har fuldstændigt ret adressen starter ikke med 10 men 192.168.0.13
Jeg har fulgt dit forslag til punkt og prikke samt andre versioner som 192.168.0.137…
Men jeg ved ikke hvorfor det ikke virker for mig?
Har vedhæftet billede af prompt med ip-adresser…
Venligst Poul W. Jensen
NASen er sat op for et par år siden og har kørt fint lige siden, til jeg skiftede udbyder og modem. (Fra Telenor til Yousee).
Jeg har prøvet at installerer NASen igen med den medfølgende cd (til nasen), så får jeg bare dette billede (se vedhæftet).
Ved et klik på et af programmets knapper skulle jeg kunne komme ind i NASens styreprogram.
Men jeg får bare en fejlmeddelelse, Netværksfejl / kan ikke finde adressen…
Den ip-adresse der står her: https://10.0.0.210 har jeg prøvet at søge efter ved hjælp af min Browser, uden held.
Jeg har tidligere (hos samme udbyder) skiftet modem, uden problemer. Da fandt Windows selv NASen på hjemmenetværket!
Venligst Poul W. Jensen
TAK Henrik, men det var ikke nok.
Det eneste sted jeg kan se den er under “…Tilføjelsesprogrammer / Søgemaskiner”, der har jeg slettet den flere gange, men den er der igen efter næste genstart af browser.
Jeg vedhæfter to skærm skud.
Venligst Poul W. Jensen
Nu lykkedes det!
Jeg har prøvet alle anbefalingerne uden held. Hvad gjorde jeg så?
Min driver til skærmkortet var opdateret med den nyeste.
Jeg opdaterede driveren til skærmen. “SynsMaster P2450”. Så fik jeg det fulde udbytte af skærmens størrelse, bare jeg satte skærmopløsningen til 1600 x 900.
Så skiftede jeg mit HDMI kabel ud med et DVI kabel, så kunne jeg igen bruge skærmopløsning på 1920 x 1080
TAK fordi i prøvede at hjælpe! :O)
Venligst Poul W. Jensen