Forum-svar oprettet


winniebach
Registreret bruger

    Jeg har selv løst det. Jeg fandt i Excel under Arkindstillinger et felt ved betegnelsen Sort/Hvid, som skulle have et check mærke. Så kom kanterne på printet. Problem løst. DEjligt


    winniebach
    Registreret bruger

      Hej Christian.

      Her er jeg så igen. Din fix virkede, jeg installerede den nye printerdriver og jeg fik min printer tilbage. Men – nu har Microsoft været inde og opgraderet min Windows 10 til seneste model, og nu er den gal igen.

      Jeg har været inde og hente printerdriveren igen. Det hjalp ikke. Jeg har været inde på den hjemmeside I foreslog i jeres blad. Det hjalp heller ikke. 

      Og min CutePdf writer virker heller ikke. Den giver samme svar.

      Til gengæld kan jeg godt printe trådløst fra min iPad via ePrint. Det virker, men det er lidt tungt at gå den vej.

      Når jeg forsøger at printe, siger systemet følgende:

      ‘Der opstod fejl ved udskrivningen. Hvis du vil kontrollere printeropsætningen, skal du dobbeltklikke på ikonet Printere i Windows Kontrolpanel.’

      Jeg har slettet alle printer drivere og installeret dem igen flere gange. Det hjælper ikke. Kan det være en Windows opsætning? Jeg er lost!!!

      Med venlig hilsen

      Winnie Bach Andersen

       Den 06.10.2016: Jeg fandt en løsning på HP hjemmeside, og den har løst mit problem. Så jeg har ikke brug for mere assistance. TAK.


      winniebach
      Registreret bruger

        Jeg tror sørme også jeg har fundet ud af hvordan jeg nulstiller den. Det eksterne USB boot stik hjalp og guidede mig frem til hvor jeg skulle slette fra, og jeg kom slet ikke i MS DOS. Dejligt at kunne hjælpe sig selv. Så jeg har ikke brug for assistance mere, tror jeg.


        winniebach
        Registreret bruger

          Hej alle.

          Jeg fandt svar til mit første spørgsmål i en af de andre spørgsmål, så nu har jeg en boot-disk. Nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg formaterer disken. På den igen.


          winniebach
          Registreret bruger

            Efter at have læst det seneste Komputer for alle har jeg fundet en løsning på mit problem, så jeg siger tak for assistancen og kan kun synes godt om mit abonnement på jeres blad.

             

            Med venlig hilsen

            Winnie Bach Andersen


            winniebach
            Registreret bruger

              Desværre læste dit ovenstående forslag ikke problemet. Jeg fandt programmet og kørte programmet, men den kunne ikke finde det. Det er da også problemet. Systemet leder efter programmet og beder mig indsætte en cd-rom, men det skal den ikke.

              Jeg forsøger igen at vedhæfte et billede af det som udskrives på computeren. Håber det lykkes denne gang.

              Jeg må opgive at vedhæfte. Det var screen dumps, men jeg ved ikke hvordan jeg kan konvertere dem til billeder.

              Med venlig hilsen

              Winnie Bach Andersen