Forum-svar oprettet


yrneh
Abonnent

    Gå tilbage til 8.1 – det er akkurat lige så godt som det svært opreklamerede 10. Så har du en velfungerende computer.


    yrneh
    Abonnent

      Jeg har fundet et svar på mit eget spørgsmål 🙂

      Log på iCloud.com med den eksisterende id og password. Tryk på Indstillinger. Under Konto kan man redigere/ændre den eksisterende Apple-id. Der tilsendes så en kode til den valge mail-adresse, som skal indtastes som kvittering.


      yrneh
      Abonnent

        Jeg har i mellemtiden fundet et svar på mit eget spørgsmål.

        Går man ind på NCH.com.au/splitter kan man downloade “Wave Pad Audio Splitter”. Den kan opdele en .Waw file i flere enkelte .waw filer, der kan afspilles.


        yrneh
        Abonnent

          Mange tak. Jeg prøvede dette, men wsreset.exe fungerede desværre heller ikke. Efter henvendelse til Microsoft blev der yderligere forsøgt et par muligheder, som ingen steder førte hen, og sluttelig skulle jeg så “gå tilbage” til W8.1. Og her gik alt så galt – en længere “historie”, som ikke skal beskrives her. Det endte med, at jeg måtte købe en ny Windows 8.1 (DVD) for 999 kr. – Jeg kan bestemt ikke anbefale opdatering til Windows 10.


          yrneh
          Abonnent

            Den skal kun bruges, hvis du ønsker – inden for en måned – at vende tilbage til 8.1. Hvis du er sikker på at ville blive i 10, så kan du slette den.

            Med venlig hilsen

            Henry Nielsen


            yrneh
            Abonnent

              Hvis jeg fra “Indstillinger” – “system” – “standard apps” forsøger at få kontakt til App Store, kommer følgende svar:

              [Window Title]

              ms-windows-store:Assoc?protocol=Windows.AppointmentsProvider.AddAppointment

               

              [Content]

              ms-windows-store:Assoc?protocol=Windows.AppointmentsProvider.AddAppointment

               

              Elementet blev ikke fundet.

               

               

              [OK]

              – og det er jo mildt sagt ikke informativt, men desværre nok af ret almindelig art.


              yrneh
              Abonnent

                Det kan se ud til, at der resterer en gammel Avast. Hvad med at gå ind i Kontrolpanel og se, om du som det første kan afinstallere den Avast, der allerede måtte være installeret?