Forum-svar oprettet
Jeg sender hermed et skærmbillede.
Vh Yvonne Bech
Jeg har nu prøvet begge dele, men det virker ikke. Jeg har kunnet spille det, men fra den ene dag til den anden virkede det ikke. Når jeg installere appen står der Xboks det gjorde der ikke i starten. Jeg vil kun spille på min pc og ikke på en konsol. Jeg kan gå ind på min konto hvor der står Wallier Coffee 5, den har jeg aldrig selv lavet, så hvor
kommer det fra. Vil det hjælpe hvis jeg laver en konto mere? Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal have et medlemsskab. Problemet er opstået efter jeg opgraderede til 8,1, kan man prøve at installere det igen?
Venlig hilsen Yvonne
Jeg vil prøve TDC.
VH Yvonne
Det har jeg foesøgt og det virker ikke. Jeg har prøvet at fjerne emailadresse fra TDC og livemail men uden effekt.
VH
Yvonne
Det vil jeg gerne, så jeg forsøger at sende dig et skærmillede. Det har jeg ikke prøvet før, så jeg håber det lykkedes.
Venlig hilsen Yvonne
Det er idag en uge siden jeg sendte mit spørgsmål. Kommer det snart et svar? I der tidligere system gik der højst 3 dage så var der et svar. Jeg synes ikke det her system er særligt godt. Vh Yvonne Bech