Forum-svar oprettet
Tak for svaret Henrik. Men du har ret i at det ikke er gratis – og 56 kr./md. er ikke en løbende udgift jeg har lyst til i den forbindelse. Så mit problem er stadig ikke løst.
Glæder mig, hvis jeg har bidraget med et forbedringsforslag 🙂
Tak for svaret til kaj-emil. Jeg havde netop selv fundet det, men ikke ved direkte søgning i søgefeltet for Testzonen, hvad der vel er meningen med det felt. Eller er der noget jeg har misforstået?
Og ja,- jeg var logget på, først i Fordelszonen og så igen i Testzonen, det er åbenbart ikke nok, at logge på een gang.
Mvh.
Anders
Tak for svaret.
Jeg havde, efter bedste evne, fravalgt at anvende programmet til netop NemIde og Bank. Jer er derfor utryg ved programmet og vil bare have det væk.
Jeg har afinstalleret det – troede jeg, for det er der stadig.
Og ja- jeg har også været gennem Kontrolpanel til Programmer men, som jeg skrev, stod LastPass der ikke mere??
Jeg har så netop højreklikket på programmets “prikikon” øvest th. i Google og der var en mulighed for at fjerne det fra Google, hvilket jeg gjorde, og nu ser det ud til, at jeg er sluppet af med det 🙂 Kan det mon passe, at det er Google der har holdt fast på det på en sådan måde, at det ikke står på programlisten?
Tak for svaret, men –
Der er ikke et program der heder ASUS hotkeys. Det der kommer nærmest er ASUS hotkey Service, (se vedhæftet) kan det være det der skal afinstalleres?
Dette er sendt fra min stationære pc, da den omtalte pc ikke kan håndtere det pt.
Tak for svaret.
Min tålmodighed rækker ikke til også at skulle bruge andres PC´r for at få glæde af produktet.
Måske kan I hjælpe mig en anden gang.
Dit svar afspejler, at du ikke ved, at jeg har arbejdet med IT før der var noget der hed en harddisk.
Selvfølgelig har jeg haft kortet ude og inde igen. Jeg har også haft det i en separat kortlæser, jeg har også forsøgt at læse de micro små bogstaver i den medfølgende manual, som krampagtigt forsøger at forklare, hvordan man aktiverer diverse optagelser.
Min konklution er herefter:
Jeg spurget den 15/12/2014 og får et ubrugeligt svar den 25/7/2015
Det kan ikke anbefales andre, at forum i Komputer for alle bruges som et godt argument for at abonnemere på bladet, det er både IT verdenen og livet for kort til.
Det er noget billigt, – ubrugeligt skrammel som Komputer for alle bruger i deres annoncer for at lokke nye abonenter til.
Det syntes jeg er synd, for bladet er så godt i sig selv, at det for mit vedkommende er ved at blive kvalt i egen susses. Der er så meget interessant i hvert eneste nummer, at jer ikke når at blive færdig med det ene før det næste kommer.
Tænk at jeg gider at bruge tid på at skrive dette —-
Det er nemmere bare at smide den kuglepen-kamera ud — det være hermed gjort.
Mvh.
Anders
Tak for hjælpen. Den førte reparation løste problemet.
Mvh. Anders
Tusind tak til Christian.
Det er lige det svar jeg har brug for. Jeg har både Avast og Comodo instaleret, og alligevel har jeg tidligere fået advarsels pop ups, når jeg har logget på f.eks. campingpladsers netværk på f.eks. Kreta.
Også tak for sammenligningen med risikoen for at miste den bærbare – og linket til Prey.:)
OK. – jeg prøver igen- og håber.
Nu kan jeg gemme skærmskuddet, men når jeg forsøger at “tilføje billede” får jeg denne meddelelse.:)
Den valgte fil, screeen_prt..bmp, kan ikke bruges. Du kan kun anvende filer af typerne jpg jpeg gif png.
Hej Christian.
Det kan jeg desværre ikke (print screen) og når jeg bruger dit link: (http://komputer.dk/forum/godt-i-gang-med-spoerg-os-forum/saadan-tager-du-et-skaermskud-paa-din-pc) så får jeg bar meddelelsen “Siden kan ikke vises (404)” Nøjagtig samme meddelelse, som når jeg forsøger at anvende linket i meddelelsesmailen om, at der er svar på min forespørgsel i forum.
Er jeg virkelig den eneste der har de problemer? Både med pop up ruden når man bevæger cursoren i Googles oversatte tekst på websites og når man forsøger at anvende linket i mailen fra Komputer for alle?
mvh.
Anders
Takket være både Henrik og Tips2 mener jeg at være godt orienteret om ondskaben på min computer. Jeg har været turen igennem så langt som til at opatarte PC´n med Windows Defnder Offline installeret på USB stik. Her konmmer så bare meddelelsen: No Bootable Device found” . Har også fosøgt med “forhindring af datakørsel” slået fra. Jeg har ikke selv en ikke inficeret pc med cd brænder, men får mulighed for at låne en i morgen, og så vil jeg prøve, om det kan køre – og tiden går.
Scanningen med Malwarebytes Anti-Malwar fandt en del – og fjerne selv en inficeret fil, flere er sat i karantæne. De der lå på D drevet (= mit data drev) har jeg fjernet, men dem der ser ud som om de ligger i reg.database er fortsat i karatæne, tør jeg fjerne dem?
Er glad for at høre, at den ikke breder sig til resten af næveærket, men hvad med datafilerne?
Tak for svaret Henrik. Det ligner flere timers arbejde, må nok vente til efter weekenden.
Breder den sig til datadrev på PC og externe drev USB penne osv?
Er det tilrådeligt at bruge den ificerede PC intil da? Den er pt. frakoblet netværket.