Forum-svar oprettet
Hej Knud,
Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med WinOptimizer 10. Vi har selvfølgelig gennemtestet programmet og har gode erfaringer med det og vil derfor anbefale, at du retter henvendelse til Ashampoos kundeservice med dine oplevelser af programmet (gå ind på http://www.ashampoo.com og klik på Contact).
Hvis du mod forventning ikke hører fra dem, så tag fat i os igen – så skal vi nok hjælpe med kontakten.
Mvh
Erik
Hej Kirkemanden,
Når du nu har hul igennem og farverbillede og alt, så gør mig lige en tjeneste at grabbe 30 sekunders video og se, om det virker som beskrevet i bladet.
Det kan tage timevis for computeren at overføre videooptagelserne til redigeringsdeen.
Lad mig vide, hvad der sker.
Hmmm… problemet med dvd-maker skyldes sandsynligvis, at nero er installeret. Måske du kan bruge nero til at brænde en dvd med?
Mvh
Hej Svend Aage,
Har du Nero installeret?
Mvh
Erik
Hej Svend Aage,
Problemet skyldes en fejl i Windows registreringsdatabase. Du kan læse om det her, hvor løsningen også findes (desværre kun på engelsk):
http://support.microsoft.com/kb/2619822/en-us?sd=rss&spid=14019
Mvh
Erik
Hej Poul,
Er du helt sikker på, at koden ikke står nederst i mailen?
I min registreringsmail skulle jeg bladre lidt dernedad og fandt så registreringskoden under punktet Activation Code.
… og jeg beklager naturligvis den lange svartid, men jeg har haft Påske-ferie.
Mvh
Erik
Hej Kirkemanden,
Du linker til et spørgsmål stillet af madsline, så jeg går ud fra, at dit spørgsmål er omtrent det samme?
Den larmende tavshed skyldes, at jeg har haft Påske-ferie, og jeg beklager naturligvis den lange svartid.
Mvh
Erik
Hej madsline,
Har du prøvet at grabbe en meget kort videosekvens og konstateret, om det virker? Hvis du importerer en film på 2 timer, kan det godt tage lang tid at overføre videoen.
Har du iøvrigt nok med diskplads? Den grabbede video (som er ukomprimeret) fylder meget, og hvis disken er propfyldt kan den måske stoppe overførslen.
Mvh
Erik
Hej madsline,
Vi vil meget gerne forsøge at hjælpe dig videre 🙂
Når du skriver “… hente min fil til redigering sker der intet”, mener du så, at du er nået til punkt 8 i artiklen, hvor videoen er grabbet og hentet ind på computeren, og at du så har trykket på Videooverførsel til computeren?
Bemærk at det kan tage flere timer for pc’en at overføre videoen til pc’en.
Mvh
Erik
Hej Bent,
Du kan fx bruge programmet Eraser til at sikkerhedsslette dine filer med. Programmet er gratis og meget effektivt, og du kan hente det her:
Mvh
Erik
Hej Fini,
Jeg har lige forsøgt at brænde en dvd i Windows 7, og det virkede upåklageligt. Jeg kiggede også på StudioLines forum for at se, om der er andre, der har samme problem, men det tyder det ikke på.
Jeg vil råde dig til at skrive til StudioLine og spørge dem direkte:
[email protected]
Mvh
Erik
Hej Gin,
Kører din pc med et 64bit-styresystem? I så fald kunne det være interessant, hvis du prøvede igen med 32bit-udgaven af Internet Explorer (findes i startmenuen under x86-mappen).
Giv lige en melding, om det virker 🙂
Det lyder irriterende. Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at geninstallere grafikkort-driverne.
Mvh
Hej Susanne,
Irriterende, at det ikke virkede. Jeg vil foreslå dig at kontakte Compaqs support og spørge, hvad du skal gøre – de må vide, hvordan du får lyden med via HDMI.
Hej hpf,
Der er flere, som har oplevet samme problem, og løsningen er at afinstallere printeren (gå i Start>Kontrolpanel>Printere, højreklik på printeren og slet den) og installere den igen.
Mvh