Forum-svar oprettet


erik christensen-c92e610004
Registreret bruger

    Hej Knud,

    Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med WinOptimizer 10. Vi har selvfølgelig gennemtestet programmet og har gode erfaringer med det og vil derfor anbefale, at du retter henvendelse til Ashampoos kundeservice med dine oplevelser af programmet (gå ind på http://www.ashampoo.com og klik på Contact).

    Hvis du mod forventning ikke hører fra dem, så tag fat i os igen – så skal vi nok hjælpe med kontakten.

    Mvh
    Erik


    erik christensen-c92e610004
    Registreret bruger

      Hej Kirkemanden,

      Når du nu har hul igennem og farverbillede og alt, så gør mig lige en tjeneste at grabbe 30 sekunders video og se, om det virker som beskrevet i bladet.

      Det kan tage timevis for computeren at overføre videooptagelserne til redigeringsdeen.

      Lad mig vide, hvad der sker.

       


      erik christensen-c92e610004
      Registreret bruger

        Hmmm… problemet med dvd-maker skyldes sandsynligvis, at nero er installeret. Måske du kan bruge nero til at brænde en dvd med?

         

        Mvh


        erik christensen-c92e610004
        Registreret bruger

          Hej Svend Aage,

          Har du Nero installeret?

          Mvh
          Erik


          erik christensen-c92e610004
          Registreret bruger

            Hej Svend Aage,

            Problemet skyldes en fejl i Windows registreringsdatabase. Du kan læse om det her, hvor løsningen også findes (desværre kun på engelsk):

            http://support.microsoft.com/kb/2619822/en-us?sd=rss&spid=14019

            Mvh
            Erik


            erik christensen-c92e610004
            Registreret bruger

              Hej Poul,

              Er du helt sikker på, at koden ikke står nederst i mailen?
              I min registreringsmail skulle jeg bladre lidt dernedad og fandt så registreringskoden under punktet Activation Code.

              … og jeg beklager naturligvis den lange svartid, men jeg har haft Påske-ferie.

              Mvh
              Erik

               


              erik christensen-c92e610004
              Registreret bruger

                Hej Kirkemanden,

                Du linker til et spørgsmål stillet af madsline, så jeg går ud fra, at dit spørgsmål er omtrent det samme?

                Den larmende tavshed skyldes, at jeg har haft Påske-ferie, og jeg beklager naturligvis den lange svartid.

                Mvh
                Erik

                 

                 


                erik christensen-c92e610004
                Registreret bruger

                  Hej madsline,

                  Har du prøvet at grabbe en meget kort videosekvens og konstateret, om det virker? Hvis du importerer en film på 2 timer, kan det godt tage lang tid at overføre videoen.

                  Har du iøvrigt nok med diskplads? Den grabbede video (som er ukomprimeret) fylder meget, og hvis disken er propfyldt kan den måske stoppe overførslen.

                  Mvh
                  Erik


                  erik christensen-c92e610004
                  Registreret bruger

                    Hej madsline,

                    Vi vil meget gerne forsøge at hjælpe dig videre 🙂

                    Når du skriver “… hente min fil til redigering sker der intet”, mener du så, at du er nået til punkt 8 i artiklen, hvor videoen er grabbet og hentet ind på computeren, og at du så har trykket på Videooverførsel til computeren?

                    Bemærk at det kan tage flere timer for pc’en at overføre videoen til pc’en.

                    Mvh
                    Erik


                    erik christensen-c92e610004
                    Registreret bruger

                      Hej Bent,

                      Du kan fx bruge programmet Eraser til at sikkerhedsslette dine filer med. Programmet er gratis og meget effektivt, og du kan hente det her:

                      http://eraser.heidi.ie/

                       

                      Mvh
                      Erik


                      erik christensen-c92e610004
                      Registreret bruger

                        Hej Fini,

                        Jeg har lige forsøgt at brænde en dvd i Windows 7, og det virkede upåklageligt. Jeg kiggede også på StudioLines forum for at se, om der er andre, der har samme problem, men det tyder det ikke på.

                        Jeg vil råde dig til at skrive til StudioLine og spørge dem direkte:
                        [email protected]

                        Mvh
                        Erik


                        erik christensen-c92e610004
                        Registreret bruger

                          Hej Gin,

                          Kører din pc med et 64bit-styresystem? I så fald kunne det være interessant, hvis du prøvede igen med 32bit-udgaven af Internet Explorer (findes i startmenuen under x86-mappen).

                          Giv lige en melding, om det virker 🙂


                          erik christensen-c92e610004
                          Registreret bruger

                            Det lyder irriterende. Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at geninstallere grafikkort-driverne.

                            Mvh


                            erik christensen-c92e610004
                            Registreret bruger

                              Hej Susanne,

                              Irriterende, at det ikke virkede. Jeg vil foreslå dig at kontakte Compaqs support og spørge, hvad du skal gøre – de må vide, hvordan du får lyden med via HDMI.


                              erik christensen-c92e610004
                              Registreret bruger

                                Hej hpf,

                                Der er flere, som har oplevet samme problem, og løsningen er at afinstallere printeren (gå i Start>Kontrolpanel>Printere, højreklik på printeren og slet den) og installere den igen.

                                Mvh