Forum-svar oprettet
Hej igen. Jeg har netop ny tjekket status for BullGuard, og NU viser den at alle drivere er digitalt signeret.
Jeg ved ikke hvad der er sket siden mit tjek for et par dage siden, men nu har pågældende driverfil opdateret med datoen 20/3 2020 er OK.
Så problemet er pt løst, og tråden kan lukkes.
Tak for din tid med at kikke på det.
Hej igen. Jeg fandt lige en vejledning fra http://batcmd.com/windows/10/services/btha2dp/
Jeg har prøvet at downloade som der foreskrives, men når jeg vil køre filen som administrator, får jeg vedhæftede billede, hvor “Windows beskytter min PC”, og at det kan udsætte min PC for fare hvis jeg kører den alligevel, og det ved jeg ikke rigtigt som jeg tør.
Jeg oplever jo ikke nogen problemer under brug, det er kun fordi BullGuard siger at filen ikke er signeret.
Bør jeg lade problemet ligge, eller bør jeg finde en løsning?
Kan det være en idé at geninstallere Windows?
Hej Henrik.
Tak for svaret, men jeg har allerede i juni spurgt BullGuard, men de henviste mig til Microsoft.
Jeg forsøgte så at google en mulig løsning hos Microsoft, men kom ikke videre med det.
Jeg må prøve at skrive til Microsoft.
Tak for forsøget.
Tak for forslaget. Det vil jeg lige prøve ved lejlighed.
Med venlig hilsen
Hans Kurt Nielsen
Hej.
Til orientering sendte jeg som foreslået problemet til BullGuard, men de kunne ikke hjælpe pt. Svaret lød således:
“Vi kender desværre intet til programmet, men det lyder som om den konfliktere med BullGuard. På nuværende tidspunkt, har vi ikke nok data til at kunne starte en undersøgelse på dette eller om det er noget der kunne vække interessen i vores udviklere. Det lyder dog at Firewall går ind og konfliktere med det pågældende program, og det tyder det er normalt, fordi den scanner hele netværket på alle porte.”
(NB. BullGuard svaret er kopieret ind, så det er ikke mig der bruger nogle sjove vendinger (sikkert maskinoversat))
Derfor vælger jeg at undlade brug af programmet.
Med venlig hilsen
Hans Kurt Nielsen
Tak for svaret Henrik.
Jeg prøver at spørge BullGuard.
Hej Villy (vjensen55)
Den beskrivelse som HenrikClausen gav mig et link til fulgte jeg slavisk. De første 4 forslag virkede ikke, men når man svarer nej til “om det løste problemet” kom der et nyt forslag, og det 5. gav pote.
Linket jeg fik til microsoft var dette: https://support.microsoft.com/da-dk/help/10164/fix-windows-update-errors
Der har ikke være problemer siden.
Hvis du vil have hjælp fra komputer for alle, tror jeg du skal lave dit eget opslag, da denne tråd jo er markeret som løst.
Mvh
Hans Kurt Nielsen
Tak for svaret (for 4-5 dage siden) med linket til Microsofts detaljerede guide til at reparere Windows Update.
Jeg fulgte anvisningerne og de første 4 forslag (Update-fejlfinding; Servicing Stack Update; seneste videnbase; Reparer Windows-filbeskadigelse) løste ikke problemet – men så skete der noget med 5. forsøg “Windows 10 Media Creation Tool” som skulle opgradere Windows 10.
Det femte forsøg troede jeg var meget omfattende og tidskrævende, så det ventede jeg med at køre til et tidspunkt, hvor jeg ikke skulle bruge computeren. Til min store overraskelse gik det så hurtigt, at jeg ikke nåede at forlade computeren, inden jeg kunne konstatere, at fejlbemærkningerne under Windows Update nu var forsvundet. HERLIGT.
Tak for hjælpen.
Computeren er blevet genstartet flere gange siden opdateringen, men den viser stadig det samme.
Jeg vedhæfter skærmskud af “Windows Update” og “Opdateringsoversigten”.
Med venlig hilsen
Hans Kurt Nielsen
Vedhæftede filer:
Hej. Tak for svaret og forslagene.
Løsningen via Registreringseditor løste problemet.
Jeg skulle dog gøre det under administrator profilen, før det virkede.
Jeg fik slettet Chrome policies under Local Machine, men jeg kunne ikke finde nogen policy under Current User Software, men det gik fint uden.
Efterfølgende forsøgte jeg så at udvide med Malwarebytes Browser Extension. Det ser så ud til i mellemtiden at være blevet omdøbt til Malwarebytes Browser Guards.
Den udvidelse kunne jeg uden problemer tilføje under brugerprofilen.
Mange tak for hjælpen.
Warning: strpos(): Empty needle in /home/forge/forum.komputer.dk/public/content/plugins/amazon-s3-and-cloudfront/classes/as3cf-plugin-compatibility.php on line 906
Nej, det havde jeg ikke i første omgang, men linket er ikke noget jeg forstår betydningen af overhovedet.
Jeg vedhæfter lige en PDF fil af hvad den viser.
Vedhæftede filer:
Hej HenrikClausen
Jeg har vedhæftet mit skærmskud af policy.
Det er ikke noget der siger mig noget, men det håber jeg så du kan afkode.
Med venlig hilsen
Hans Kurt Nielsen
Vedhæftede filer:
Hej Henrik Clausen.
Allerførst forsøgte jeg at gøre som du beskriver, men efter åbning af Drev igen, hang filerne stadig under “seneste”. Ansporet af dine forslag gik jeg et skridt videre og “deaktiverede” Drev. Genstartede telefonen. Aktiverede Drev igen – og voila, nu hang der ikke længere nogen filer under “seneste” og en ny deling fra telefonen havnede på Google drev.
Mange tak for din inspiration.
Med venlig hilsen
Hans Kurt Nielsen
Ja, jeg har prøvet at genstarte telefonen, men det hjap ikke.
mvh
Hans Kurt
Tak for svaret Henrik Clausen. Du har fuldstændig ret. Det må være det der drillede, for efter dine anvisninger fungerer den trådløse mus igen.
Mange tak for hjælpen.
Hans Kurt Nielsen