Forum-svar oprettet


user-590836
Abonnent

    Hej Henrik!

    Tak for svaret. Ja, det er så endnu en bekræftelse på, at intet er gratis.

    Med venlig hilsen


    user-590836
    Abonnent

      Hej Henrik!

      Jeg sender et billede af indbakken minus de andre mails.

      Med venlig hilsen


      user-590836
      Abonnent

        Jeg er efterhånden ikke sikker på, det er en mail. Det er måske en henvisning til en webside? Den ligger dog i indbakken.

        Med venlig hilsen


        user-590836
        Abonnent

          Hej Henrik Clausen!

          Ja, USB-nøglen sad stadig i computeren, da jeg ikke kunne se af vejledningen, at den skulle fjernes.

          Jeg har så prøvet at starte computeren uden USB-nøgle efter punkt 11, og det har faktisk virket.

          Mangler den vigtige oplysning med at fjerne USB-nøglen ikke i vejledningen?

          Med venlig hilsen


          user-590836
          Abonnent

            Hej Henrik Clausen!

            Nu er der gået over en måned, siden problemet med manglende opdateringer til virusdatabasen opstod, og der er stadigvæk ikke kommet en løsning på problemet. Lige nu, den 13/11 omkring klokken 13.55, sidder jeg med den sidste opdatering fra den 11/11 klokken 10.25. Det er over 2 døgn!

            Er det sikkert at bruge Avast Free Antivirus, og vil I stadig anbefale programmet?

            Med venlig hilsen


            user-590836
            Abonnent

              Hej Henrik  Clausen!

              Tak for hjælpen! Det var godt nok en detaljeret historik, men hellere det end ingenting.

              Med venlig hilsen


              user-590836
              Abonnent

                Hej Henrik Clausen!

                Jeg skriver igen, fordi opdateringen af Avast stadig ikke fungerer, som lovet. Jeg må konstatere, at Avast nok ikke er interesseret i at få det til at fungere inden for en overskuelig fremtid. Det er over 14 dage siden, problemerne startede.

                Kan I stadig anbefale Avast Free Antivirus?

                Med venlig hilsen


                user-590836
                Abonnent

                  Hej Henrik Clausen!

                  Det er da godt, at de arbejder på sagen, men jeg synes nu nok, at det tager lang tid at løse problemet. Der er lang vej til de opdateringer hver fjerde time, som de selv siger, de praktiserer.

                  Jeg håber det bedste!

                  Med venlig hilsen


                  user-590836
                  Abonnent

                    Hej Kaj -Emil Emil og Henrik Clausen!

                    Når jeg spørger om , hvordan jeg finder Windows Defender  Antivirus, er det fordi jeg tænker på at afinstallere Avast, da det ikke opdaterer, som det plejer.

                    Med venlig hilsen


                    user-590836
                    Abonnent

                      Hej Kaj-Emil!

                      Tak for dit svar.  Jeg ser ganske rigtigt mit antivirusprogram, Avast, under Virus- og trusselsbeskyttelse.

                      Men hvordan finder jeg det indbyggede antivirusprogram, Windows Defender Antivirus?

                      Med venlig hilsen


                      user-590836
                      Abonnent

                        Hej Henrik Clausen!

                        Det ser ud til, at det nu har ændret sig. Jeg har i hvert fald fået en opdatering, der siger , at jeg nu har version 191015-6 fra den 16/10 kl. 10.44. Det er da en forbedring. Det er kun godt et døgn siden, men lad os nu se, om der går ligeså lang tid denne gang, inden den næste opdatering kommer. Hvis det er tilfældet, ville det være rart at få at vide, hvorfor det er blevet sådan.

                        Med venlig hilsen


                        user-590836
                        Abonnent

                          Hej Henrik Clausen!

                          Ja, det må vi håbe! Men det er ikke sket endnu her den 16. oktober klokken 13.21.

                          Hvor længe skal man vente, inden det bliver kritisk?

                          Versionen er for øvrigt: 191012-6.

                          Med venlig hilsen


                          user-590836
                          Abonnent

                            Hej Henrik Clausen!

                            Tak for svaret. Jeg  vil  så køre en omfattende skanning engang imellem  og hurtige skanninger oftere.

                            Med venlig hilsen


                            user-590836
                            Abonnent

                              Hej Henrik Clausen!

                              Tak for hjælpen!

                              Med venlig hilsen


                              user-590836
                              Abonnent

                                Hej Henrik Clausen!

                                Så vil det sige, at jeg kan fravælge opdateringen af “Panda Dome,” når jeg bruger “PatchMyPC?”

                                Med venlig hilsen