Forum-svar oprettet


user-590836
Abonnent

    Hej Henrik  Clausen!

    Det var opdateringen af selve programmet, jeg mente. Ikke de daglige opdateringer i kampen mod virus.

    Med venlig hilsen


    user-590836
    Abonnent

      I forlængelse af ovenstående: Hvordan opdateres selve  programmet, “Panda Dome,” egentlig? Sker det automatisk, eller hvad kan man selv gøre?

      Med venlig hilsen


      user-590836
      Abonnent

        Næste gang prøver jeg at genstarte computeren efter opdateringen, og så ser jeg, hvad der sker.

        Jeg har også prøvet at deaktivere Panda Dome under opdateringen. Det hjalp ikke.

        Med hensyn til de 7 cifre i fejlkoden, kan jeg have overset et ciffer, så der er 8. Nu ser jeg næste gang, Panda Dome skal opdateres.

        Med venlig hilsen

         


        user-590836
        Abonnent

          Hej Henrik Clausen!

          Jeg har lige opdateret OneDrive ved hjælp af PatchMyPc, men jeg har stadig ikke ikonet , som vist i jeres blad. Skal jeg bruge den adresse, du har givet mig, for at det vil virke?

          Med venlig hilsen


          user-590836
          Abonnent

            Har fundet ud af at indstille Thunderbird til at være standard-emailprogram.

            Med venlig hilsen


            user-590836
            Abonnent

              Hej Henrik Clausen!

              Der har stadig ikke været problemer med den nyeste pc, hvor jeg opdaterede driveren til firmwaren. Men i går var der igen noget galt med den gamle pc. Vi nulstillede nogle apps og genstartede computeren, og det løste tilsyneladende problemet, i hvert fald midlertidigt.

              Jeg lukker ikke “sagen” og vil være rigtig glad, hvis du, og andre, vil lade mig vide, hvad I hører rundt omkring om problemet “Programfejl.” En permanent løsning på problemet vil være meget velkommen! Der må da være andre, der har oplevet samme problem!? Jeg lader også høre fra mig, hvis jeg finder ud af noget mere.

              På forhånd tak!

              Med venlig hilsen


              user-590836
              Abonnent

                Hej Henrik Clausen!

                Jeg er ikke så meget for at pille i computerens indmad, selv om det er simpelt nok. Jeg tror heller ikke, det kan være snavs på ramklodserne, da problemet opstod på nogenlunde samme tid på begge computerne, og computerne er henholdsvis godt et år og næsten seks år gamle.

                Jeg har derimod for et par dage siden opdateret driveren til firmwaren på den nyeste computer, og det ser ud til at have virket. Problemet har i hvert fald ikke vist sig igen endnu. På den gamle computer har vi brugt fejlfindingsværktøjet, og der har heller ikke været problemer siden. Jeg ser tiden  lidt an og melder tilbage, når computerne har kørt i lidt længere tid.

                Foreløbig tak -også til Flemming- for at have involveret jer i mit problem.

                Med venlig hilsen

                 


                user-590836
                Abonnent

                  Hej Henrik Clausen!

                  Tak for dit svar.

                  Det er en stationær computer.

                  Nu har jeg prøvet dine forslag, men det har desværre ikke hjulpet.

                  Med hensyn til at nulstille computeren er jeg, efter at have tænkt over det, ikke så vild med det. Desuden er problemet også opstået på en anden stationær computer. Det er en ældre computer, der blev købt med Windows 8, men i dag er opgraderet til Windows 10. Når jeg ikke ved, hvad problemet skyldes, kommer det måske bare igen?

                  Kan det have noget med drivere at gøre?

                  Med venlig hilsen


                  user-590836
                  Abonnent

                    Nu har jeg prøvet flere gange, og det ser ud til, at det endelig er lykkedes. Google Cloudprinter optræder nu sammen med de øvrige printere!

                    Tak for hjælpen!

                    Med venlig hilsen


                    user-590836
                    Abonnent

                      Der er ingen fejlmelding under installationen, der bare kører og kører, uden der sker noget, og der er heller ingen “Google Cloudprinter” sammen med de øvrige printere efter genstart.

                      Med hensyn til  XPS Essentials: Er det til Windows 10? I givet fald, hvad skal jeg så vælge? For mig ser det ud til at være til XP og Vista.

                      Med venlig hilsen

                       


                      user-590836
                      Abonnent

                        Jeg ser frem til at få løst problemet.

                        På forhånd tak!

                        Med venlig hilsen


                        user-590836
                        Abonnent

                          Hej Henrik Clausen!

                          Tak for svaret!

                          Nu har jeg prøvet at installere Google Cloud print-driver fra Chrome på den gamle computer, men det vil ikke lykkes. Det er da den gamle computer, driveren skal installeres på? Jeg kan for øvrigt ikke se noget skærmskud.

                          Hvad gør jeg mon forkert, eller kan der være noget galt med computeren, siden det ikke vil lykkes at installere driveren?

                          Med venlig hilsen


                          user-590836
                          Abonnent

                            Tak for svaret!

                            Med venlig hilsen


                            user-590836
                            Abonnent

                              Hej “user-345557!”

                              Tak for interessen for mit spørgsmål.

                              Det var da meningen, at jeg skulle bruge min nye adgangskode, hvis jeg ændrede den gamle kode.  Jeg regner da med, at den gamle kode er “ude af verden,” hvis jeg ændrer kode. Er det ikke korrekt?

                              Med venlig hilsen


                              user-590836
                              Abonnent

                                Hej Keld M!

                                Tak for din interesse, men hvis jeg følger dit tip, kræver det endnu flere klik for at lukke ned. Jeg kan jo klikke på beskeden og lukke computeren, men det er et irritationsmoment.

                                Det må næsten være en fejl i opdateringen, da jeg nu har det på 2 computere, der begge er opdateret til version 1709.

                                Med venlig hilsen