Forum-svar oprettet


MaB
Abonnent

    Hej!

    Jeg har løst problemet. Jeg prøvede at nulstille min pc. (Det var nu list besværligt).  Efter at Windows 10 pro version 2004 var geninstalleret, kunne jeg åbne Kingston DataTraveler Locker+ G2.

    V.h.

    MaB


    MaB
    Abonnent

      Han havde en pc med version 1909 med. Med den havde vi ingen problemer med at åbne Kingston. Hans konklusion blev efter at set på min pc, at der på et eller andet tidspunkt vil komme en opdatering fra Windows, der vil løse problemet.

      V.h.

      MaB


      MaB
      Abonnent

        Hej! Tak for hjælp! Jeg forstår bare ikke, hvilken mappe, der er tale m? Er det swetup eller Tasks? jeg har prøvet disse, men opgiver! Derfor vil jeg destruere usbstickene, med mindre min svigersøn kan hjælpe.

        Tak for hjælp.

        V.h.

        MaB


        MaB
        Abonnent

          Hej! Tak for svar! Jeg har prøvet, men får svar som vedlagte skærmbillede. Hvad gør jeg forkert? Jeg kan selvfølgelig også skrotte usb én.

          God weekend.

          Venlig hilsen

          MaB


          MaB
          Abonnent

            Hej!

            Tak!

            Det har jeg ikke fundet ud af.

            V.h.

            MB


            MaB
            Abonnent

              Hej.

              Tak for svar og hjælp. Jeg fandt tilføjelsesprogrammer i Internet Explorer og deaktiverede dem. Scanningen med Malwarebytes viste derefter ingen trusler. Bravo 😊.

              V.h.
              MB


              MaB
              Abonnent

                Hej!

                Jeg kan ikke finde den mappe, filerne skulle ligge i. Jeg har brugt søgefeltet. Hvordan finder jeg browserudvidelser, så jeg kan deaktivere,

                V.h.

                MB


                MaB
                Abonnent

                  Hej!

                  Tak for hjælp. Jeg har nu prøvet at deaktivere det, der var i Start i Joblisten, har scannet med Windows Defender (der blev ikke fundet noget mistænkeligt), har scannet med SuperAntiSpyware og derefter med Malwarebytes. Resultat: igen de 7 inficerede elementer. Hvas så nu?

                  V.h.

                  MB


                  MaB
                  Abonnent

                    Hej!

                    Tak for svar. Jeg har ikke et punkt under opdatering og sikkerhed, der hedder opdateringsindstillinger

                    Jeg har fundet på anden måde indstillinger for genstart, hvor det skulle være muligt at planlægge et tidspunkt. Dette er dog slået fra, og det er ikke muligt at slå til – hvordan får det klaret, så jeg kan planlægge tidspunkt for genstart.

                    V.h.

                    MB

                     


                    MaB
                    Abonnent

                      Hej Christian!

                      Jeg har fået løst problemet med systemgendannelsen. Jeg har opgraderet Windows , hvilket har medført, at systemgendannelse nu virker.

                      V.h.

                      MB


                      MaB
                      Abonnent

                        Hej Christian Buge!

                        Tak for svar og en anvisning  på at løse problemet. Jeg har forsøgt at gendanne til flere gendannelsespunkter, men med samme negative resultat – fejlkode 0x80070091. Det tyder på, at jeg bliver nødt til at nulstille. Det skal jeg lige tænke over, om det er besværet værd med geninstallation af diverse programmer m.m.

                        V.h.

                        MB

                         

                        Vedhæftede filer:

                        MaB
                        Abonnent

                          Problemet har jeg løst ved at nulstille pcen og geninstallere Windows 10.

                          Det medførte dog også, at jeg

                          skulle geninstallere flere programmer, der var blevet slettet under nulstillingen – lidt besværligt.

                          M


                          MaB
                          Abonnent

                            Hej.

                            Tusind tak for rådet. 🙂

                            Det er nu i orden.

                            V.h.

                            M


                            MaB
                            Abonnent

                               

                               

                               

                               

                              Hej! Tak for svar. Problemet ligger bl.a. i, at vi ikke kan modtage mails, som er afsendt via Bcc.. til mange. Problemet omfatter også hotmail.com, live.dk og mail.dk, når der bliver sendt til mere end 5 adresser (spam?). Vi kan modtage mails, der er sednt særskilt. Afsender foreslår, at vi opretter en anden mailadresse – fx gmail.com, som virker uden problemer.

                              V.h.

                              MB 

                               

                               

                               


                              MaB
                              Abonnent

                                Hej. Jeg har prøvet.Supporten foreslog at finde filen ved hjælp af flg.

                                HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/App Paths

                                Resultatet blev ikke som vist i supporten. Andre forslag?