Forum-svar oprettet
Hej!
Jeg har løst problemet. Jeg prøvede at nulstille min pc. (Det var nu list besværligt). Efter at Windows 10 pro version 2004 var geninstalleret, kunne jeg åbne Kingston DataTraveler Locker+ G2.
V.h.
MaB
Han havde en pc med version 1909 med. Med den havde vi ingen problemer med at åbne Kingston. Hans konklusion blev efter at set på min pc, at der på et eller andet tidspunkt vil komme en opdatering fra Windows, der vil løse problemet.
V.h.
MaB
Hej! Tak for hjælp! Jeg forstår bare ikke, hvilken mappe, der er tale m? Er det swetup eller Tasks? jeg har prøvet disse, men opgiver! Derfor vil jeg destruere usbstickene, med mindre min svigersøn kan hjælpe.
Tak for hjælp.
V.h.
MaB
Hej! Tak for svar! Jeg har prøvet, men får svar som vedlagte skærmbillede. Hvad gør jeg forkert? Jeg kan selvfølgelig også skrotte usb én.
God weekend.
Venlig hilsen
MaB
Vedhæftede filer:
Hej!
Tak!
Det har jeg ikke fundet ud af.
V.h.
MB
Hej.
Tak for svar og hjælp. Jeg fandt tilføjelsesprogrammer i Internet Explorer og deaktiverede dem. Scanningen med Malwarebytes viste derefter ingen trusler. Bravo 😊.
V.h.
MB
Hej!
Jeg kan ikke finde den mappe, filerne skulle ligge i. Jeg har brugt søgefeltet. Hvordan finder jeg browserudvidelser, så jeg kan deaktivere,
V.h.
MB
Hej!
Tak for hjælp. Jeg har nu prøvet at deaktivere det, der var i Start i Joblisten, har scannet med Windows Defender (der blev ikke fundet noget mistænkeligt), har scannet med SuperAntiSpyware og derefter med Malwarebytes. Resultat: igen de 7 inficerede elementer. Hvas så nu?
V.h.
MB
Hej!
Tak for svar. Jeg har ikke et punkt under opdatering og sikkerhed, der hedder opdateringsindstillinger
Jeg har fundet på anden måde indstillinger for genstart, hvor det skulle være muligt at planlægge et tidspunkt. Dette er dog slået fra, og det er ikke muligt at slå til – hvordan får det klaret, så jeg kan planlægge tidspunkt for genstart.
V.h.
MB
Hej Christian!
Jeg har fået løst problemet med systemgendannelsen. Jeg har opgraderet Windows , hvilket har medført, at systemgendannelse nu virker.
V.h.
MB
Hej Christian Buge!
Tak for svar og en anvisning på at løse problemet. Jeg har forsøgt at gendanne til flere gendannelsespunkter, men med samme negative resultat – fejlkode 0x80070091. Det tyder på, at jeg bliver nødt til at nulstille. Det skal jeg lige tænke over, om det er besværet værd med geninstallation af diverse programmer m.m.
V.h.
MB
Vedhæftede filer:
Problemet har jeg løst ved at nulstille pcen og geninstallere Windows 10.
Det medførte dog også, at jeg
skulle geninstallere flere programmer, der var blevet slettet under nulstillingen – lidt besværligt.
M
Hej.
Tusind tak for rådet. 🙂
Det er nu i orden.
V.h.
M
Hej! Tak for svar. Problemet ligger bl.a. i, at vi ikke kan modtage mails, som er afsendt via Bcc.. til mange. Problemet omfatter også hotmail.com, live.dk og mail.dk, når der bliver sendt til mere end 5 adresser (spam?). Vi kan modtage mails, der er sednt særskilt. Afsender foreslår, at vi opretter en anden mailadresse – fx gmail.com, som virker uden problemer.
V.h.
MB
Hej. Jeg har prøvet.Supporten foreslog at finde filen ved hjælp af flg.
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/App Paths
Resultatet blev ikke som vist i supporten. Andre forslag?