Forum-svar oprettet


jeko1965
Registreret bruger

    Hej Henrik

    Jeg har fået hentet Blue Screen View, og siden har der ikke været problemer med min computer. Men hvis der bliver problemer igen, så vil jeg bruge Blue Screen View, og dine gode råd. Tak.


    jeko1965
    Registreret bruger

      Hej Henrik

      Tak for svaret. Det er godt at vide, at det ikke kun er mig, der har problemer med at hente filen.

      Min computer er ca 5 år gammel, så måske trænger den til en opdatering eller blive skiftet ud

      Jeg bruger den gratis version af driver booster,så de fleste af mine drivere bliver opdateret, men ikke dem allesammen.


      jeko1965
      Registreret bruger

        Hej Finn og Henrik

        Tak for jeres svar, som er meget brugbare. Jeg har før deltaget i mange konkurrencer på nettet, og har IKKE læst betingelserne for at deltage i konkurrencerne, så det nytter jo så desværre ikke noget at nulstille min telefon, men jeg vil følge jeres råd, og hvis det ikke hjælper, så må jeg få et nyt telefonnummer, som nok vil være den nemme løsning. Og så vil jeg lade være med at deltage i konkurrencer på nettet 🙁       🙂

         


        jeko1965
        Registreret bruger

          Hej Finn

          Tak for linket til Mit digitale selvforsvar. Jeg kendte ikke app’en i forvejen, men den ser da rigtig god ud. Jeg er godt klar over, at jeg ikke skal klikke på alle de sms’er og mails jeg får, hvor der står at jeg har vundet en præmie, for jeg deltager ikke i mange konkurrencer på nettet. Kun dem som jeg ved er sikre, at deltage i.

          Mit problem er desværre stadig ikke løst, da jeg får mange beskeder på min telefon. Jeg overvejer om jeg skal nulstille min telefon, men det er også lidt drastisk at gøre, da jeg så vil miste alle mine apps, og de spil jeg er i gang med. Det er vel heller ikke en god ide at tage en back up af telefonen inden jeg nulstiller den, for hvis jeg så installerer back up’en igen, så er jeg tilbage hvor jeg er nu.

          Mvh

          Jesper


          jeko1965
          Registreret bruger

            Hej Finn

            Jeg bruger Windows mail, den der følger med i Windows 10.

            Nogengange deltager jeg i konkurrencer på nettet, men jeg passer meget på ikke at deltage i konkurrencer der ikke er danske, og kun hvis det er en konkurrence hvor jeg har tillid til udbyderen af konkurrencen. Hvis jeg skal oplyse mange oplysninger, for at deltage, så dropper jeg konkurrencen.

            Deltager for tiden i Samvirkes sommerkonkurrence hvor jeg kun skal oplyse mit navn og mail for at deltage.

            Jeg får mange mails og SMS beskeder hver dag, hvor der står at jeg har vundet en telefon eller andet, men jeg sletter dem, da det er svindel.

            Mvh

            Jesper

             


            jeko1965
            Registreret bruger

              Hej Henrik

              Tak for svaret.

              Problemet er løst nu, men det var ikke Panda der var årsagen, men derimod Privacy Badger som blokerede for siderne på internettet.

              Jeg prøvede at følge dit råd om Parental Control eller forældre kontrol på Panda, men jeg kunne ikke finde Parental Control, om muligheden kun er der, hvis man har betalingsversionen af Panda, ved jeg ikke.


              jeko1965
              Registreret bruger

                Hej

                Tak for svaret.

                Jeg har installeret versionen der kan hentes fra fordelszonen igen, og så er der ingen problemer med at scanne computeren og få fejlene rettet.


                jeko1965
                Registreret bruger

                  Hej

                  Jeg har samme problem som User-440144. Jeg fik downloadet Boostspeed 9, og fik indtastet licensnøglen. Derefter kørte jeg en scanning af min computer, og programmet fandt nogle fejl som det rettede. Der er så kommet en ny version af programmet, som jeg hentede, da jeg nu var registreret som bruger af programmet. Jeg kørte en ny scanning af computeren, men nu vil programmet ikke rette alle fejlene, da jeg skulle registrere mig igen. Det gjorde jeg, men nu ville programmet ikke godtage min licensnøgle fra bladet. ØV. Det var en MEGET kort fornøjelse af et ellers godt program, men jeg håber, at der er en mulighed for at få fuld adgang til programmet igen.


                  jeko1965
                  Registreret bruger

                    Hej bweb.

                    Tak for løsningen på mit problem. Efter at have afinstalleret de anbefalede programmer, og genstartet pc’en, kom der godt nok et nyt vindue frem, hvori der stod at nu manglede CoreFoundation.dll filen. Jeg håbede at filen ville blive installeret sammen med iTunes. Efter installering af iTunes og endnu en genstart af pc’en, kom der ikke nogen vinduer frem med manglende filer, og iTunes virker også igen. Skønt.

                    Endnu en gang mange tak for hjælpen.

                    Mvh

                    Jeko1965


                    jeko1965
                    Registreret bruger

                      Har prøvet at afinstallere iTunes, som jeg har haft på min pc i nogle år. Ved sidste opdatering til iTunes, har jeg haft problemer med at hente opdateringen hjem. Men nu har jeg så afinstalleret iTunes, men jeg får stadig et vindue frem hvor der står at MSVCR80.dll manger. Så prøvede jeg at installere iTunes igen, men nu vil det ikke installeres, og jeg kan ikke åbne iTunes længere. Jeg installerede iTunes fra Apple’s egen side, så jeg vil mene at jeg burde få alle filer med, når jeg har afinstalleret programmet fra pc’en.

                      Mvh

                      Jeko1965


                      jeko1965
                      Registreret bruger

                        Problemet er løst.

                        Der er 3 støttefiler i linket til svaret, men det er kun de 2 af filerne, som jeg fik installeret. Den øverste fil skulle ikke installeres.