Forum-svar oprettet


signesfar
Abonnent

    Det er lige, hvad det er.

    Tusind tak for hjælpen, Bjarne.


    signesfar
    Abonnent

      Igen et præcist svar, som løste problemet. Tusind tak.


      signesfar
      Abonnent

        Iegn et præcist svar, som løste problemet. Tusind tak.


        signesfar
        Abonnent

          Jeg har selv fundet løsningen: Adresserne i  “Andre favoritter” ombrydes ikke. Det betyder, at en lang adresse står i én lang linje og dermed gør hele spalten med favoritter så bred, at hele adressen kan stå der. Prøv selv med adressen på dette svar.


          signesfar
          Abonnent

            Tusind tak. Det var løsningen.

            Tillægsspørgsmål: AVG antivirus meddeler, at det også scanner for malware. Betyder det, at Malwarebytes nu er overflødigt?


            signesfar
            Abonnent

              Hej Hwnrik.

              Tak for svar.

              Jeg har fundet ud af, at det er TV2’s hjemmeside, som er årsagen. Hver gang jeg slår op på den, kommer meddelelsen i stimer. Det gælder både i Edge og Chrome.

              Jeg har kun én udvidelse i Edge, nemlig Disconnect. Meddelelsen dukker op uanset om den er slået til eller ej.

              Undervejs har jeg nulstillet Edge – uden virkning.

              Hvad kan man stille op? Er der mon fejl i TV2’s hjemmeside?


              signesfar
              Abonnent

                Spot on – tusind tak. Så lidt skal der til, og så meget betyder det.

                Her, hvor kun du og jeg kan se det 😊, indrømmer jeg flovt, at det må være mig selv, der har sat et flueben i vildelse.


                signesfar
                Abonnent

                  Tak for gode råd fra Tips2, men der må være en enklere måde end at tage harddisken ud af computeren.

                  Jeg har nu Lubuntu liggende på en USB-nøgle, men kan ikke komme videre. Hvad gør jeg?


                  signesfar
                  Abonnent

                    Genialt! Tak.


                    signesfar
                    Abonnent

                      Jeg vil gerne kunne starte et program.


                      signesfar
                      Abonnent

                        Hej Henrik.

                        Tak for svar.

                        Jeg har nulstillet begge browsere uden effekt. Heldigvis kan jeg ikke få flere grå hår, end jeg har, men er der andet, jeg kan gøre? Hvis jeg taster F12, skal det så gøres, mens browseren er åben?


                        signesfar
                        Abonnent

                          Jeg tror desværre nu, at problemet ligger i min computer.

                          Jeg kan ikke logge ind vha Edge eller Chrome, men nok vha Opera, endda med brug af VPN.

                          På en anden W10-computer i huset foregår login hurtigt vha af Edge.

                          Er der noget, jeg kan ændre eller evt. checke vha hjælpeprogrammer?


                          signesfar
                          Abonnent

                            Tusind tak for dit grundige svar.

                            Mvh Signes far


                            signesfar
                            Abonnent

                              Tak for svar.

                              Produktet hedder måske ITop VPN. Det dukkede uventet og umotiveret op på min skærm, og uanset om det er det ene eller det andet produkt virker det jo altid foruroligende.


                              signesfar
                              Abonnent

                                Tak for svaret.

                                Desværre ser det ud til,at Huawei P Smart ikke har funktioner til gendannelse.

                                Jeg har fundet denne mulighed:

                                https://da.ios-data-recovery.com/huawei-phone-data-recovery/

                                Er det risikabelt at forsøge den?